ہر پاکستانی کو آزادی مبارک، سابق صدرآصف زرداری
The news is by your side.

Advertisement

ہر پاکستانی کو آزادی مبارک، سابق صدرآصف زرداری

اسلام آباد : سابق صدر اور پیپلز پارٹی کے شریک چیئرمین آصف زرداری کا کہنا ہے کہ ہر پاکستانی کو آزادی مبارک ہو، پاکستان کو جمہوری ترقی پسند اور فلاحی ریاست بنائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق سابق صدر اور پیپلز پارٹی کے شریک چیئرمین آصف زرداری نے 71 ویں جشن آزادی کے موقع پر اپنے پیغام میں کہا کہ پاکستان کوجمہوری ترقی پسنداورفلاحی ریاست بنائیں گے، قوم کو خوف کے حصار سے نکلنا ہوگا۔

آصف زرداری کا کہنا تھا کہ ملک کے تمام شہریوں کےبرابرحقوق چاہتےہیں ، دہشت گردی کے خلاف جانیں قربان کرنے والوں کو سلام اور ہر پاکستانی کو آزادی مبارک ہو۔

اس سے قبل پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو نے تمام اہل وطن کو یوم آزادی کی مبارکباد دیتے ہوئے کہا تھا کہ امن کے لیے دہشت گردی، انتہا پسندی کو جڑ سے اکھاڑ پھینکیں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ بطور قوم بنیادی اقدار کی حفاظت اور انہیں فروغ دینا ہوگا، جمہوری نظام اور دستور پسندی قوم کو مضبوط کر سکتی ہے۔

یاد رہے ملک بھر میں اکہتر واں یوم آزادی ملی جوش وجذبے سے منایا جارہا ہے، یوم جشن آزادی کا آغاز وفاقی دارالحکومت میں اکتیس اور صوبائی دارالحکومتوں میں اکیس ، اکیس توپوں کی سلامی سے کیا گیا اور ملکی سلامتی اور ترقی کیلئے دعائیں کی گئی۔


مزید پڑھیں : ملک بھرمیں یوم آزادی ملی جوش و جذبے سے منایا جارہا ہے


اسلام آباد میں پرچم کشائی کی مرکزی تقریب ہوئی، جس میں صدر مملکت ممنون حسین اورنگران وزیراعظم جسٹس(ر)ناصر الملک نے سبز ہلالی پرچم لہرایا، پرچم فضا میں بلند ہوا تو شرکاء نے قومی ترانہ پڑھا۔

آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجوہ سمیت تینوں مسلح افواج کے سربراہان اور جوانوں نے قومی پرچم کو سلامی دی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں