بےنظیرقتل کیس سےمتعلق حالات کوٹھنڈاکرنےکی کوشش کی جارہی ہے،آصف زرداری
The news is by your side.

Advertisement

بےنظیرقتل کیس سےمتعلق حالات کوٹھنڈاکرنےکی کوشش کی جارہی ہے،آصف زرداری

خیرپور : سابق صدر اور پیپلزپارٹی کے شریک چیئرمین آصف زرداری کا کہنا ہے کہ بے نظیرقتل کیس سے متعلق حالات کو ٹھنڈا کرنے کی کوشش کی جارہی ہے، عوام پریشان ہے، ہر چیزکی قیمت بڑھ گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق خیرپور میں سابق صدر اور پیپلزپارٹی کے شریک چیئرمین آصف زرداری نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا بھاشا ڈیم سب کی سوچ میں تھا اور ہے، پانی سےمتعلق مسائل حل کرنے کی سب کوشش کررہے ہیں، پانی کے بحران سے نمٹنے کیلئے سندھ حکومت نے کام کیا اور کررہے ہیں۔

آصف زرداری کا کہنا تھا کہ ہماری حکومت نے کام کیا لوگوں کی زمینوں کے پیسے دیے، عوام پریشان ہے، ہر چیزکی قیمت بڑھ گئی ہے، سیاست میں اب دوسرے پلیئرزکھیلیں گے، کھلاڑیوں میں بلاول بھی شامل ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ بےنظیرقتل کیس سے متعلق حالات کو ٹھنڈا کرنےکی کوشش کی جارہی ہے، کبھی حالات کو ٹھنڈا کیا جاتا ہے کبھی حالات گرم کیے جاتے ہیں۔

گذشتہ روز آصف زرداری نے خیرپور میں خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ سیاست عبادت کا نام ہے، صرف نمازیں پڑھ کر بخشش نہیں مل سکتی، انسانیت کی خدمت پر میرا رب مجھے بخش دے تو الگ بات ہے۔

مزید پڑھیں : مجھے گرفتار کرنے کا راستہ تلاش کیا جارہا ہے، اگر گرفتار ہوا تو مشہور ہو جاؤں گا ،آصف زرداری

سابق صدر کا کہنا تھا کہ سیاست کا اصل مقصد انسانوں کی خدمت ہے، حلقےکےمسائل حل کریں گے، آبادی بہت بڑھ گئی ہے، ضروریات زندگی پورے کرنے کےاقدامات کرنے پڑیں گے۔

اس سے قبل سابق صدر اور پیپلزپارٹی کے شریک چیئرمین آصف علی زرداری کا کہنا تھا کہ مجھ گرفتار کرنے کا راستہ تلاش کیا جارہا ہے، اگر گرفتار ہوا تو مشہور ہوجاوٴں گا، مقدمہ سے ڈرنے والا نہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں