The news is by your side.

Advertisement

میاں‌ صاحب،اب آپ سے جنگ ہوگی، پنجاب کی وزارت اعلیٰ بھی نہیں‌ لینے دیں‌ گے: آصف زرداری

گڑھی خدا بخش: پیپلزپارٹی کے شریک چیئرمین آصف علی زرداری کا کہنا ہے کہ ہم تحت رائیونڈ کو ہلا دیں گے، پنجاب میں‌ ن لیگ کا وزیر اعلیٰ نہیں‌ آنے دیں گے.

ان خیالات کا اظہار انھوں‌ نے گڑھی خدا بخش میں‌ پیپلزپارٹی کے جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کیا.ان کا کہنا تھا کہ میں نے لاہور کے موچی گیٹ پر کہا تھا کہ ہم جب چاہیں، آپ کا وزیراعلیٰ گراسکتے ہیں، پہلے ہی کہہ دیا تھا کہ آپ کو چیئرمین سینیٹ نہیں لینے دوں گا.

میاں صاحب نے ہمیشہ اسٹیبلشمنٹ سے مل کر ہماری پیٹھ میں چھرا گھونپا، اب آپ سے صلح نہیں ہوگی، جنگ رہے گی، آپ سیاست داں نہیں، بلکہ مغل شہنشاہ ہیں، آپ کی وجہ سے ہمارے دوست ہم سے دور ہوگئے

آصف علی زرداری

آصف زرداری نے الزام لگایا کہ ن لیگ نے سینیٹ انتخابات کے موقع پر رضا ربانی کا نام لے کرپیپلزپارٹی میں تفریق پیدا کرنے کی کوشش کی، مگر رضاربانی ایسے نہیں، وہ پیپلزپارٹی کے ساتھ کھڑے رہے.

انھوں‌ نے کہا کہ آج میاں صاحب اپوزیشن بھی کرتے ہیں اور حکومت بھی کرتے ہیں، میاں صاحب ہی آپ کا وزیراعظم ہے، آپ ہی کا وزیراعلیٰ ہے۔

انھوں‌ نے کہا کہ میاں نوازشریف کو40 سال کا حساب دینا ہوگا، انھوں نے لاہور میں اربوں روپے خرچ کرکے ایک سیٹ نکالی، میاں صاحب آپ کے گھر اور موچی گیٹ کی طرف جانے والے راستوں میں فرق ہے، موجودہ مینڈیٹ آپ کا مینڈنٹ نہیں، وہ آر او الیکشن تھے.

آصف زرداری نے کہا کہ جمہوریت کی بدولت ہم بلوچستان کو آگے لے کر گئے، بلوچستان کو ایک باپ، ایک ماں کی ہماری اور ایک پارٹی کی ضرورت ہے، بلوچستان میں آپ کی غفلتوں کی وجہ سے آگ لگی ہوئی ہے.

انھوں نے کہا کہ میاں صاحب نے ہمیشہ اسٹیبلشمنٹ سے مل کر ہماری پیٹھ میں چھرا گھونپا، آپ اب سے صلح نہیں ہوگی، جنگ رہے گی، آپ سیاست داں نہیں، بلکہ مغل شہنشاہ ہیں، آپ کی وجہ سے ہمارے دوست ہم سے دور ہوگئے، ہم بہت جلد پنجاب آئیں گے اور تخت رائیونڈ کو ہلائیں گے.

میاں صاحب غریبوں کو لوٹنا اور ان کا خون چوسنا چھوڑ دیں، وہ دن یاد کریں جب ہم نے آپ کی حکومتیں بچائی تھیں، آپ کے وزرا کے پیر کانپ رہے تھے، اگر میں لندن سے نہ آتا، اس کے باوجود آپ نے آنکھیں پھیر لیں۔

انھوں نے کہا کہ میں‌ پیپلزپارٹی کے کارکنوں کو سلام پیش کرتا ہوں، بھٹووہ شخصیت تھی جس کا نام ہمیشہ یاد رکھا جائے گا.


اتفاق رائے کا عدم احترام اور آئین سے کھلواڑ سیاسی تباہی ہوگا: آصف زرداری


مریم نواز نے عمران خان اور آصف زرداری کو بھائی بھائی قرار دے دیا


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں