site
stats
پاکستان

سابق صدر آصف زرداری کے استقبال کی تیاریاں جاری

کراچی: پیپلز پارٹی کے شریک چیئرمین اور سابق صدر آصف علی زرداری کے استقبال کی تیاریاں جاری ہیں۔ کراچی کے گلی کوچے ویلکم زرداری کے بینروں سے سج گئے۔ وزیر اعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے بھی کراچی ایئرپورٹ کا دورہ کیا اور انتظامات کا جائزہ لیا۔

تفصیلات کے مطابق 23 دسمبر کی سہ پہر سابق صدر آصف علی زرداری وطن واپس آرہے ہیں جس کے لیے پیپلز پارٹی کی تیاریاں زور و شور سے جاری ہیں۔ کراچی بھر کو ویلکم زرداری کے بینرز سے سجا دیا گیا۔ شاہراہوں اور چوراہوں پر سہہ رنگی پرچم لہرانے لگے۔

شہر کے مختلف علاقوں میں استقبالیہ کیمپ سج گئے۔

دوسری جانب وزیر اعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے کراچی ایئر پورٹ کا دورہ کیا، جلسہ گاہ کا معائنہ کیا اور وہاں انتظامات کا جائزہ لیا۔

وزیر اعلیٰ نے ہدایت جاری کی کہ ائیر پورٹ آنے جانے والے مسافروں کو مشکلات نہیں ہونی چاہیئے۔ حکام پارکنگ اور دیگر مناسب انتظامات کریں۔

میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ سرکاری افسران کی تبدیلی ہوتی رہتی ہے اگر آئی جی سندھ تبدیل ہوئے تو ان کی جگہ سینئر افسر ہی آئے گا۔

مراد علی شاہ نے کہا کہ سندھ کے لوگوں نے 1970 سے سنہ 2008 تک پیپلز پارٹی کو کامیاب کروایا۔ انہوں نے کہا کہ اگر کوئی سیاسی اتحاد بنتا ہے تو بن جائے، ہم اپنا کام کرتے رہیں گے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top