نواز شریف کی پی ٹی آئی خواتین پر تنقید، آصفہ بھٹو بھی میدان میں asifa bhutto against PM nawaz sharif
The news is by your side.

Advertisement

نواز شریف کی پی ٹی آئی خواتین پر تنقید، آصفہ بھٹو بھی میدان میں آگئیں

کراچی: پاکستان تحریک انصاف کی خواتین پر وزیراعظم نواز شریف کی تنقید کے جواب میں پیپلز پارٹی کی رہنما آصفہ بھٹو بھی میدان میں آگئیں اور وزیراعظم کو مخاطب کرتے ہوئے کہا ہے کہ وہ تاریخ سے سبق سیکھیں، خواتین ہمیشہ ہراول دستہ رہی ہیں۔

اپنے ٹوئٹ میں آصفہ بھٹو نے رد عمل دیتے ہوئے کہا ہے کہ وزیراعظم تاریخ سے سبق سیکھیں،فاطمہ جناح،بیگم رعنا لیاقت،نصرت بھٹو،بےنظیر بھی خواتین تھیں اور یہ خواتین ہراول دستہ تھیں۔

آصفہ بھٹو نے مزید کہا کہ خواتین کا دن ہمیشہ بے نظیر کے لیے ہے جو پاکستان کی پہلی وزیراعظم  تھیں جو ہر کسی مقابل مضبوط تھیں  اور انہوں نے ڈکٹیٹر، جیل اور مصائب کا سامنا کیا۔

واضح رہے کہ وزیر اعظم میاں نواز شریف نے اوکاڑہ میں ایک بڑے جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے گزشتہ روز ہونے والے پی ٹی آئی کے جلسے میں خواتین کی موجودگی پر تنقید کرتے ہوئے کہا تھا کہ کل کے جلسے میں بہنیں وہاں کیا کررہی تھیں؟


یہ پڑھیں: کل کے جلسے میں بہنیں  کیا کررہی تھیں؟


 اس بیان کے جواب میں پی ٹی آئی کی رہنما شیریں مزاری، پی پی کی شرمیلا فاروقی اور پی ٹی آئی کے فواد چوہدری نے انہیں سخت تنقید کا نشانہ بنایا تھا۔ شیریں مزاری کا نے وزیراعظم سےمعافی کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا تھا کہ اگر انہوں نے معافی نہ مانگی تو ہم بھی مریم نواز پر حملے کرسکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: وزیراعظم نے معافی نہ مانگی تو ہم بھی مریم پر حملہ کریں گے، شیریں مزاری

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں