The news is by your side.

Advertisement

معروف ڈرامہ نگار اسما نبیل خالقِ حقیقی سے جا ملیں

کراچی: معروف ڈرامہ نگار اسما نبیل خالقِ حقیقی سے جا ملیں، انہیں کینسر کا مرض لاحق تھا، ان کی نمازجنازہ جامعہ مسجد کلفٹن میں اداکی جائے گی۔

تفصیلات کے مطابق معروف اسکرین رائٹر، شاعرہ اور پروڈیوسراسمانبیل انتقال کرگئیں ، وہ کینسر کے مرض میں مبتلا تھیں، ان کی ان کی نمازجنازہ جامعہ مسجد کلفٹن میں اداکی جائے گی۔

اسما نبیل نے کئی مقبول ڈرامے لکھے، انھوں نے شوبز میں ڈرامہ نگاری کے علاوہ پروڈکشن کے شعبے میں بھی قسمت آزمائی جبکہ انہیں شاعری سے بھی شغف تھا ، ان کے مشہور ڈراموں میں خدا میرا بھی ہے، خانی، باندی اور دیگر شامل ہیں۔ ش

وبز شخصیات نے اسما نبیل کی موت کو شوبز انڈسٹری کیلئے ناقابل تلافی نقصان قرار دیا ہے، اداکار واسع چوہدری، فہد مصطفی، اعجاز اسلم سمیت دیگر افراد نے افسوس کا اظہار کیا ہے۔

یاد رہے گذشتہ روز معروف اداکار انور اقبال طویل علالت کے بعد کراچی میں انتقال کرگئے تھے ، وہ گردوں کی تکلیف میں ایک عرصے سے مبتلا تھے۔

چند دن قبل سوشل میڈیا پر اداکار انور اقبال کی ایک تصویر وائرل ہوئی تھی جس میں وہ اسپتال کے بستر پر موجود ہیں، اس تصویر پر انھوں نے سخت برہمی کا اظہار کیا تھا کہ ان کی اجازت کے بغیر ان کی تصویر لی گئی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں