site
stats
سائنس اور ٹیکنالوجی

امریکی خاتون کو زیادہ عرصے تک خلا میں رہنے کا اعزاز حاصل ، صدر ٹرمپ کی مبارکباد

واشنگٹن : ستاون سالہ امریکی خاتون خلا باز پیگی وائٹ سن نے امریکا کے شہری کی حیثیت سے زیادہ عرصے تک خلا میں رہنے کا اعزاز حاصل کرلیا،اس موقع پر صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے پیگی وائٹ سن کو مبارکباد دی۔

 

خلا میں پانچ سو چونتیس سے زیادہ دن گزارنے والی امریکی خلاباز خاتون نے اسپیس اسٹیشم میں رہنے کا ریکارڈ بنا ڈالا، ناسا کے مطابق پیگی وائٹ نے 24 اپریل کو ایک بج کر 27 منٹ پر  ریکارڈ بنایا اور اس وقت وہ خلا میں سب سے زیادہ عرصے تک رہنے والی پہلی امریکی خلا باز ہونے کے ساتھ ساتھ یہ کارنامہ سر انجام دینے والی دنیا کی پہلی خاتون بھی بن گئیں ہیں۔

اس موقع پر صدر ڈونلڈ ٹرمپ اور ان کی بیٹی ایوانکا نے ڈاکٹر وائٹسن کو مبارکباد دینے کے لیے وڈیو چیٹ کی، ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا یہ ایک ناقابل یقین ریکارڈ ہے جو آپ نے توڑا ہے اور اپنے ملک اور دنیا کی جانب سے میں آپ کو مبارکباد پیش کرتے ہیں۔

 

 

ڈاکٹر وائٹسن نے امریکی صدر کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ ریکارڈ کو توڑنا میرے لیے بہت اعزاز کی بات ہے۔

اس سے پہلے پیگی وائٹ نے خلا میں سب سے زیادہ چہل قدمی کرنے کا ریکارڈ بنایا تھا جبکہ ان کو بین الاقوامی سپیس سٹیشن کو دو بار کمانڈ کرنے کا اعزازبھی حاصل ہے۔

خیال  رہے پیگی وائٹ سن سے پہلے امریکی خلا باز جیفری ولیمز نے خلا میں زیادہ دیر تک رہنے کا ریکارڈ بنایا تھا۔


پیگی وائٹ سن  نے 1980 میں امریکی خلائی ادارے ناسا کے ساتھ کام کرنا شروع کیا، انہوں نے 2002 میں پہلا خلائی دورہ کیا اور ناسا کے متعدد منصوبوں میں اہم ذمہ داریاں سر انجام دے چکی ہیں۔


مزید پڑھیں : امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے خلاف خلا میں احتجاج


یاد رہے کہ چند روز قبل پہلی بار خلاء میں امریکی صدر ٹرمپ کیخلاف احتجاج کیا گیا ، اب پہلی باران کے خلاف خلا میں بھی احتجاج کیا گیا، اس احتجاج کے بعد ڈونلڈ ٹرمپ دنیا کے پہلے صدر بن گئے ہیں، جن کے خلاف زمین کے علاوہ بھی کسی دوسری جگہ احتجاج کیا گیاتھا۔

آٹونومس اسپیس ایجنسی نیٹ ورک (اسان) نے صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے خلاف خلا میں بھیجی گئی احتجاجی تختی کی تصویر اور ویڈیو جاری کی تھی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top