The news is by your side.

Advertisement

پنجاب میں بارش کے سبب مختلف حادثات میں13 افراد جاں بحق

لاہور: صوبہ پنجاب میں بارشوں نے تباہی مچا دی،مختلف حادثات میں 13 افراد جاں بحق جبکہ درجنوں زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق پنجاب کے مختلف علاقوں میں بارشوں نے تباہی مچا دی، چھتیں اور دیواریں گرنے سمیت مختلف واقعات میں 14 افراد جان کی بازی ہار گئے جبکہ متعدد افراد زخمی ہوگئے۔

لاہور کے علاقے ہربنس پورہ میں مکان کی چھت گرنے سے 4 افراد جاں بحق جبکہ 7 افراد شدید زخمی ہوگئے،حادثے میں زخمی 3 افراد کو سروسز اسپتال اور 4 کو میو اسپتال منتقل کیا گیا جہاں انہیں طبی امداد دی جا رہی ہے۔

شیخوپورہ میں مریدکے روڈ پر ملیاں کلاں گاؤں میں مکان کی چھت گرنے سے 2 افراد جان کی بازی ہار گئے جبکہ 7 افراد زخمی ہوگئے۔زخمیوں کو طبی امداد کے لیے اسپتال منتقل کر دیا گیا۔

صوبہ پنجاب کے شہر پھالیہ میں محلہ امیر میں تیز بارش کے باعث مکان کی چھت گر گئی، ملبے میں دب کر ماں اور 4 بچے جاں بحق ہوگئے۔حادثے میں جاں بحق بچوں کی عمریں 2 سے 8 سال کے درمیان ہیں۔

چکوال میں کلر کہار کے علاقے بھال میں مٹی کا تودہ گرنے سے 3 افراد جاں بحق جبکہ 5 افراد زخمی ہوگئے۔زخمیوں کو اسپتال منتقل کر دیا گیا جہاں انہیں طبی امداد دی جا رہی ہے۔

وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے چھتیں گرنے کے واقعات پر اظہار افسوس کرتے ہوئے زخمی افراد کو علاج معالجے کی بہترین سہولتیں فراہم کرنے کی ہدایت کرتے ہوئے انتظامیہ سے حادثات کی رپورٹ طلب کر لی۔

دوسری جانب بارش کے باعث ڈپٹی کمشنر نے متعلقہ افسران کو الرٹ کر دیا۔ڈی سی لاہور نے کہا کہ اسسٹنٹ کمشنرز فیلڈ میں متحرک رہیں، صورت حال کا جائزہ لیں۔

ڈپٹی کمشنر لاہور نے واسا، ایل ڈبلیو ایم سی عملے کو نشینی علاقوں سے فوری نکاسی کی ہدایت کر دی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں