The news is by your side.

Advertisement

بنگلہ دیش میں ٹرینوں کے درمیان تصادم، 16 افراد ہلاک

ڈھاکہ:: بنگلہ دیش کے ضلع براھمن بریا میں دو مسافر ٹرینوں کے درمیان تصادم کے نتیجے میں 16 افراد ہلاک جبکہ 40 سے زائد زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق بنگلہ دیش کے ضلع براھمن بریا میں دو مسافر ٹرینوں کے درمیان تصادم ہوا، حادثے میں 16 افراد جان کی بازی ہار گئے جبکہ درجنوں افراد زخمی ہوگئے۔ افسوس ناک واقعے کی اطلاع ملتے ہی امدادی ٹیمیں جائے وقوعہ پر پہنچیں اور زخمیوں کو اسپتال منتقل کیا جہاں انہیں طبی امداد دی جا رہی ہے۔

بنگلہ دیشی پولیس حکام کے مطابق رات تقریباََ 2 بجے اُدین ایکسپریس پلیٹ فارم پر پہنچنے والی تھی کہ دوسری ٹرین سے ٹکرا گئی، تصادم سے ٹرین کی 2 بوگیوں کو شدید نقصان پہنچا ہے۔

ریلوے حکام کا کہنا ہے کہ ایسا حادثہ صرف اس صورت میں ممکن ہے جب ٹرین کے ڈرائیور نے سگنل توڑا ہو تاہم واقعے کی وجوہات سامنے آنا باقی ہیں۔

یاد رہے کہ رواں سال جون میں بنگلہ دیش کے شمال مشرقی علاقے میں ریل گاڑی پٹری سے اتر گئی تھی جس کے نتیجے میں 5 افراد ہلاک اور 100 افراد زخمی ہوگئے تھے، حادثہ ضلع مولوی بازار میں ڈھاکہ سے 203 کلو میٹر دور پیش آیا تھا۔

ریلوے حکام کا کہنا تھا کہ ٹرین دھاکہ سے سلہٹ جا رہی تھی کہ اس کا ایک ڈبہ پٹری سے اتر کر نہر میں جاگرا تھا جبکہ 2 ڈبے نہر کے کنارے پر گرے تھے۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں