The news is by your side.

Advertisement

"یہ ابھی زندہ ہےکوئی اسپتال لےکرچلے، نئی فوٹیج منظر عام پر

کراچی: شہر قائد میں دن دیہاڑے اسٹریٹ کرمنلز کے ہاتھوں جاں بحق ہونے والے سینئر صحافی اطہر متین کے قتل سے متعلق ایک اور فوٹیج سامنے آگئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق صحافی اطہر متین واقعے کی ایک اور فوٹیج سامنے آگئی ہے، ویڈیومیں ڈاکوؤں کی جانب سے کی گئی فائرنگ واضح سنی جاسکتی ہے جبکہ اطہر متین کو فائرنگ کے بعد زخمی حالت میں گاڑی میں پڑےدیکھاجاسکتاہے۔

فوٹیج میں دیکھا جاسکتا ہے کہ واقعے کے بعد شہری گاڑی کے قریب جمع ہوئے اور ایک دوسرے کو کہتے ہیں کہ ‘کوئی ون فائیو کو اور ایمبولینس کو فون کرے، یہ ابھی زندہ ہےکوئی اسپتال لےکرچلے’۔

سی سی ٹی وی فوٹیج میں شہری اپنی مدد آپ کے تحت اطہر متین کو ڈرائیونگ سیٹ سے ہٹاتے ہیں اور ان ہی گاڑی میں اسپتال منتقل کرتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: سینئر صحافی اطہرمتین کے قاتلوں کے گرد گھیرا تنگ

واضح رہے کہ دو روز قبل کراچی کے علاقے نارتھ ناظم آباد میں نجی ٹی وی چینل سے تعلق رکھنے والے صحافی اطہر متین اس وقت ڈاکوؤں کی فائرنگ کا نشانہ بن کر جاں بحق ہوئے جب انہوں نے راستے میں لوٹ مار کی واردات ہوتے دیکھ کر ڈاکوؤں کی موٹر سائیکل سے اپنی کار ٹکرا دی تھی۔

پولیس کے مطابق گرنے والے ڈاکوؤں کی فائرنگ کے نتیجے میں اطہر متین گولی لگنے سے موقع پر ہی جاں بحق ہو گئے جبکہ ملزمان ایک اور موٹر سائیکل چھین کر باآسانی فرار ہوگئے تھے۔

اسٹریٹ کرمنلز کے ہاتھوں جاں بحق سینیئر صحافی کو گذشتہ روز یاسین آباد قبرستان میں سپردِ خاک کیا گیا، اطہر متین کی نمازِ جنازہ کلفٹن بلاک 5 کی مسجد صدیق اکبر میں ادا کی گئی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں