The news is by your side.

Advertisement

’انگلینڈ جانے والے کھلاڑیوں کا ہر 5 سے 7 دن میں کروناٹیسٹ ہوگا‘

لاہور: پاکستان کرکٹ بورڈ کے میڈیکل ڈائریکٹر ڈاکٹر سہیل سلیم نے کہا ہے کہ دورہ انگلینڈ سے متعلق اٹھائے گئے بہترین انتظامات سے کرونا رسک کم ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق اپنے ایک بیان میں ڈاکٹر سہیل کا کہنا تھا کہ انگلینڈ جانے والے کھلاڑیوں کو دو دفعہ کرونا ٹیسٹ دینا ہوگا جبکہ انگلینڈ پہنچنے کے بعد ہر 5 سے 7 دن میں قومی کرکٹرز کے کرونا ٹیسٹ ہوں گے۔

انہوں نے کہا کہ کرونا صورت حال کے باعث ہر طرح کے خطرات موجود ہیں لیکن اسے محدود سے محدود کرنے کی کوشش کررہے ہیں، لاک داؤن سے کھلاڑیوں کی کارکردگی متاثر ہو سکتی ہے۔

دورہ انگلینڈ اسکواڈ میں شامل کھلاڑیوں کے کورونا ٹیسٹ مکمل

پی سی بی کے میڈیکل ڈائریکٹر کا کہنا تھا کہ کھلاڑی بھی فرنٹ لائن سپاہی ہیں، جس کھلاڑی کا کرونا ٹیسٹ مثبت آیا اسے گھر میں پندرہ دن قرنطینہ کرنا ہوگا اور دو بار ٹیسٹ منفی آنے پر ہی وہ ٹیم کو جوائن کر سکے گا۔

خیال رہے کہ دورہ انگلینڈ کے لیے قومی اسکواڈ کی کووڈ 19 ٹیسٹنگ مکمل کرلی گئی، کھلاڑیوں اور آفیشلز کے ٹیسٹ ملک کے مختلف شہروں میں قائم چار مختلف سینٹرز میں لیے گئے۔ کووڈ 19 ٹیسٹنگ راولپنڈی، لاہور، پشاور اور کراچی میں کی گئی جبکہ پی سی بی کھلاڑیوں کے کووڈ19 ٹیسٹ کے نتائج کا باضابطہ اعلان بعد میں کرے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں