The news is by your side.

Advertisement

سلمان خان کا لکھا ہوا گانا عاطف اسلم گائیں گے

ممبئی : بالی ووڈ کے سلطان سلمان خان کی فلم ’ریس تھری‘ میں پاکستان کے معروف گلوکار عاطف اسلم دبنگ خان کے لکھے ہوئے رومانوی گیت کو اپنی آواز میں ریکارڈ کروائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی گلوکارعاطف اسلم ایک بار پھرسپراسٹار سلمان خان کے لیے گانا گائیں گے جسے ان کی فلم ’ریس تھری‘ میں شامل کیا جائے گا۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق عاطف اسلم دبنگ خان کے لکھے ہوئے رومانوی گیت کو اپنی آواز میں ریکارڈ کروائیں گے۔ اس رومانوی گانے کو وشال مشرا کمپوز کریں گے جبکہ فلم ڈائریکٹرریمو ڈی سوزا اس گیت پرکوریوگرافی کرتے نظرآئیں گے۔

عاطف اسلم نے فلم ریس میں ’پہلی نظر میں کیسا جادو کردیا‘ جبکہ ریس 2 میں ’بے انتہا‘ اور ’اللہ دہائی ہے‘ گانا گایا تھا جسے بھارت سمیت دنیا بھر میں خوب پذیرائی ملی تھی۔

خیال رہے کہ کچھ عرصہ قبل بھارتی فلم سازوں کی ایک بڑی تنظیم نے پاکستان فنکاروں پربالی ووڈ میں کام کرنے پر پابندی عائد کرتے ہوئے حکومت سے مطالبہ کیا تھا کہ پاکستانی فنکاروں کو ویزے جاری نہ کیے جائیں۔

بھارتی فلم سازوں کی تنظیم کی جانب سے پاکستانی فنکاروں پرپابندی کا مطالبہ سامنے آنے کے بعد عاطف اسلم نے بھارتی فلم کے لیے گائے گئے اپنے ہی گانے کی پروموشن کے لیے بھارت جانے سے انکار کردیا تھا۔

یاد رہے کہ معروف گلوکار عاطف اسلم کے گزشتہ برس سلمان خان کی فلم ’ٹائیگر زندہ ہے‘ کے لیے رومانوی گیت ’دل دیاں گلاں‘ گایا تھا، اس گانے کی فلم کی ویڈیو کو اب تک 21 کروڑ سے زائد بار دیکھا جا چکا ہے۔

فلم ’ریس تھری‘ میں سلمان خان کی پہلی جھلک نےدھوم مچا دی

واضح رہے کہ فلم ’ریس تھری‘ میں سلمان خان اور جیکولین فرنینڈزمرکزی کردار ادا کررہے ہیں جبکہ فلم کی دیگر کاسٹ میں انیل کپور، ڈیزی شاہ، بوبی دیول، ثاقب سلیم اور پوچا ہیکڈے شامل ہیں، فلم عید الفطر پرسینماگھروں کی زینت بنے گی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں