عاطف اسلم‘ عمران عباس کا جنید جمشید سمیت رفتگاں کو خراجِ تحسین -
The news is by your side.

Advertisement

عاطف اسلم‘ عمران عباس کا جنید جمشید سمیت رفتگاں کو خراجِ تحسین

لکس اسٹائل ایوارڈ میں جنید جمشید سمیت سال 2016 میں ہم سے بچھڑجانے والوں کو خراجِ تحسین پیش کیا گیا‘ نامور شخصیات کو خراجِ تحسین پیش کرنے کے لیے عاطف اسلم اور عمران عباس نے خصوصی پرفارمنس پیش کی۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں گزشتہ دنوں منعقد ہونے والے لکس اسٹائل ایوارڈ 2017 میں گزشتہ سال ہم سے بچھڑجانے والی معروف شخصیات کی خدمات کے اعتراف کے لیے خصوصی پرفارمنس کا اہتمام کیا گیا۔

تقریب کے دوران معروف اداکاروگلوکار عمران عباس نے نصرت فتح علی خان کے ہمیشہ زندہ رہنے والے گانے ’کسے دا یار نہ بچھڑے‘ گایا اوران کی پرفارمنس کے دوران پس منظر میں معروف مصنف انتظارحسین‘ فاطمہ ثریا بجیا‘ اداکارہ شمیم‘ ماڈل قندیل بلوچ‘ اداکارہ نیشا ملک‘ یاور حیات خان‘ جنید جمشید اور سماجی کارکن خرم ذکی کی تصاویر جلوہ گر ہوتی رہیں۔

تقریب کے اختتام پر نامور گلوکار عاطف اسلم نے ماضی کے نامورگلوکاراورماضی قریب کے ممتاز مذہبی رہنماء جنید جمشید کو خراجِ تحسین پیش کیا۔

عاطف اسلم نے جنید جمشید کو انہی کا گانا گاکر’ہم کیوں چلیں اس راہ پر‘انہیں یاد کیا‘ پرفارمنس سے قبل ان کا کہنا تھا کہ جنید جمشید آج ہمارے ساتھ نہیں لیکن ان کو یاد کرنا بنتا ہے۔

لکس اسٹائل ایوارڈز میں اے آروائی ڈیجیٹل کے مقبول ترین ڈرامے دل لگی کو سال کے بہترین ڈرامے کے اعزاز سے بھی نوازا گیا‘ اس کے علاوہ قرۃ العین بلوچ بہترین گلوکارہ قرار پائیں‘‘ اے آروائی فلمز کی پیشکش ’دوبارہ پھر سے‘ میں بہترین پرفارمنس پر صنم سعید کو بہترین اداکارہ کا اعزاز دیا گیا‘ حسنین لہری اورصدف کمال سال کے بہترین ماڈل قرار پائے اور اس کے علاوہ بھی ستاروں سے مزین اس شام میں دیگر کئی شخصیات کو ایوارڈز دیے گئے۔

تقریب کے آغاز میں عاطف اسلم کے  ہمراہ کئی فنکاروں کی جانب سے قومی ترانے’پاک سرزمین شاد باد‘ پر دیکھنے کے لائق پرفارمنس دی گئی جسے ناظرین نے بے حد پسند کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں