The news is by your side.

Advertisement

تربیت یافتہ ٹورسٹ پولیس آئندہ سیزن میں موجود ہوگی: عاطف خان

پشاور: صوبہ خیبر پختونخواہ کے سینئر وزیر عاطف خان کا کہنا ہے کہ سیاحوں کی سہولتوں کے لیے مزید تیز رفتاری سے کام کریں گے، تربیت یافتہ ٹورسٹ پولیس سیاحوں کی سہولت کے لیے آئندہ سیزن میں موجود ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق صوبہ خیبر پختونخواہ کے سینئر وزیر عاطف خان نے اے آر وائی نیوز کے مارننگ شو باخبر سویرا میں گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان کو سنہ 2020 کے لیے بہترین سیاحتی مقام قرار دینا بڑی کامیابی ہے۔

عاطف خان کا کہنا تھا کہ عالمی جزائد نے 2020 کے لیے پاکستان کو بہترین ملک قرار دیا ہے، سیاحوں کی سہولتوں کے لیے مزید تیز رفتاری سے کام کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ چھٹیوں میں مری اورنتھیا گلی میں لاکھوں لوگوں کے آنے سے مشکلات ہوتی ہیں، 14 نئے مقامات کی نشاندہی کی ہے۔ ان 14 نئے مقامات کے لیے سڑکوں کا کام رواں ماہ شروع ہوجائے گا۔

صوبائی وزیر کا کہنا تھا کہ نئے سیاحتی مقامات سے سیاحوں اور مقامی لوگوں کو فائدہ ہوگا، بدھ مت کی 2 ہزار ایسی جگہیں ہیں جو 15 سو سے 2 ہزار سال پرانی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ تربیت یافتہ ٹورسٹ پولیس سیاحوں کی سہولت کے لیے آئندہ سیزن میں موجود ہوگی، سیاحتی مقامات کو مزید فروغ دینے کے لیے بھرپور اقدامات کر رہے ہیں۔ کمراٹ، دیر، کالام اور مانسہرہ میں سیاحوں کے لیے کوریڈور بنیں گے۔

عاطف خان نے مزید کہا کہ 5 مقامات پر اسکی ریزورٹس، گلاس برجز اور دیگر منصوبے مکمل کریں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں