اسپینش فٹ بال کلب ایٹلیٹکو میڈرڈ نے یورپا لیگ جیت لیا Atletico Madrid
The news is by your side.

Advertisement

اسپینش فٹ بال کلب ایٹلیٹکو میڈرڈ نے یورپا لیگ جیت لی

میڈرڈ: معروف اسپینش فٹ بال کلب ایٹلیٹکو میڈرڈ نے یورپا لیگ جیت کر ایک بار پھر یورپ میں‌ اپنی حکمرانی قائم کر لی.

تفصیلات کے مطابق اسپینش کلبس نے عالمی فٹ بال میں‌ برتی ثابت کر دی، ایٹلیٹکو میڈرڈ نے فرینچ کلب مارسے کو تین صفر سے شکست دے کر یورپا لیگ کی ٹرافی اٹھا لی.

یورپ میں فٹ بال کے چیمپئن بننے کے لیے اسپینش کلب کا فرینچ کلب مارسے سے ٹاکرا ہوا۔ میچ کی ابتدا ہی میں‌ ایٹلیٹکو کے کھلاڑی چھا گئے، اکیسویں منٹ میں اسٹرائیکر گرزمین نے گول داغ کر حریف ٹیم کو پہلا جھٹکا دیا.

پہلے ہاف میں ایٹلیٹکو کا گیم پر مکمل کنٹرول رہا، دوسرے ہاف میں ایٹلیٹکو کے مضبوط ڈیفنس نے اپنا کام کردیا، انچاسویں منٹ میں گرزمین نے دوسرا گول کرکے جیت پر تصدیق کی مہر ثبت کر دی۔

آخری لمحات میں ایٹلیکٹو نے تیسرا گول کرتے ہوئے نو سال میں تیسری مرتبہ یورپا لیگ کا ٹائٹل جیت لیا، میچ کے بعد نیٹ میڈرڈ میں منچلے سڑکوں پر نکل آئے اور ٹیم کی کامیابی پر بھرپور جشن منایا۔

دل چسپ امر یہ ہے کہ یورپی سطح پر ہونے والے نو میں سے آٹھ فٹ بال  ٹورنامینٹس میں اسپینش کلبس نے اپنی برتری ثابت کی، جس سے اندازہ لگایا جاسکتا ہے کہ دنیا میں بہترین فٹ بال کہاں کھیلی جارہی ہے۔

یاد رہے کہ رواں ماہ کے آخر میں چیمپیئنز لیگ کا فائنل کرسٹیانو رونالڈ کی ٹیم ریال میڈرڈ اور محمد صلاح کے انگلش کلب لیورپول کے مابین ہوگا، جس میں کانٹے دار مقابلہ متوقع ہے۔


چیمپیئنز لیگ فائنل: لیورپول اور ریال میڈرڈ مدمقابل، کرسٹیانو رونالڈو اور محمد صلاح میں مقابلہ


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیاپر شیئر کریں۔  

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں