The news is by your side.

Advertisement

شام پرکیمیائی حملے قابل مذمت ہیں، دفترخارجہ کا اظہارتشویش

اسلام آباد : پاکستان نے شام کی موجودہ صورتحال اور حالیہ امریکی حملے پر اپنے ردعمل میں کہا ہے کہ دنیا کے کسی بھی حصے میں کیمیائی ہتھیاروں کے استعمال کی شدید مذمت کرتے ہیں، تمام قوتیں اقوام متحدہ کے چارٹر کے مطابق کارروائی کریں۔

یہ بات ترجمان دفتر خارجہ ڈاکٹر فیصل نے اپنے بیان میں کہی،  شام پر امریکہ، برطانیہ اور فرانس کی جانب سے کیمیائی میزائل حملے کے بعد باقاعدہ بیان جاری کرتے ہوئے ترجمان دفتر خارجہ کا کہنا ہے کہ پاکستان شام کی سنگین صورتحال پر گہری نظررکھے ہوئے ہے اور تمام فریقین سے پورزور مطالبہ ہے کہ اقوام متحدہ کے منشور کے خلاف کسی قسم کے اقدامات سے اجتناب کریں۔

ان کا کہنا تھا کہ مشکل گھڑی میں شامی عوام کےدکھ میں برابر کے شریک ہیں، امید ہے تمام فریقین شام کے مسئلےکا جلد حل نکال لیں گے۔

انہوں نے کہا کہ  کیمیائی ہتھیاروں کے استعمال کے بارے میں حقائق کیمیائی ہتھیاروں کی روک تھام کیلئے کام کر نے والے ادارے کے ذریعے تحقیقات سے سامنے لانا انتہائی ضروری ہے،  دفترخارجہ کا مزید کہنا ہے کہ تمام قوتیں اقوام متحدہ کے چارٹر کے مطابق کارروائی اور او پی سی ڈبلیو کے تحت معاہدہ طے کریں۔

مزید پڑھیں:  سعودی عرب نے امریکی اتحادیوں کے شام پر حملوں کی حمایت کردی

خیال رہے کہ 13 اور 14 اپریل کی درمیانی شب امریکہ نے برطانیہ اور فرانس کے تعاون سے شام میں کیمیائی تنصیبات پر میزائل حملے کیے تھے، جس کے نتیجے میں شامی دارالحکومت دمشق دھماکوں کی آوازوں سے گونج اٹھا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں