site
stats
پاکستان

پاکستان تحریک انصاف کی احتساب ریلی اٹک کی جانب رواں دواں

اٹک : پاکستان تحریک انصاف کی ریلی اٹک کی جانب رواں دواں ہے جس میں عمران خان بدستور اس بات پر قائم ہیں کہ تحریک احتساب نواز شریف کے احتساب تک جاری رہے گی۔

احتساب ریلی کی قیادت عمران خان کر رہے ہیں، ریلی میں پارٹی چیئرمین عمران خان کے ہمراہ سینئر رہنما شاہ محمود قریشی ، وزیراعلیٰ کے پی کے پرویز خٹک اوردیگر مرکزی رہنما بھی موجود ہیں۔


Street protests to continue until PM is held… by arynews

اطلاعات کے مطابق ریلی میں تحریک انصاف کے کارکنوں کی بہت بڑی تعداد موجود ہے، کارکنوں میں جوش و خروش پایا جاتا ہے جنہوں نے پارٹی پرچم اور قومی پرچم بلند کیے ہوئے ہیں۔

ریلی میں کارکنوں کا جوش دیدنی ہے، ایک کارکن تو ملنگ بابا بن کر آگیا۔ سبز چوغہ پہنے گلے میں مصنوعی پھولوں کا ہار ڈالے کارکن خوشی سے نہال تھا، تحریک انصاف کی احتساب ریلی میں کارکنوں کا لہو گرمانے کے لیے ڈھول بھی جم کر بجایا گیا کارکنوں نے بھنگڑے بھی ڈالے۔

اس موقع پر کارکنان سیفلیاں بھی بناتے رہے اور گاڑیوں کی چھت پر کھڑے ہوکر فتح کا نشان بناتے رہے۔

ریلی میں ٹرک، وین اور کاریں تو تھیں ہی ساتھ ہی ساتھ چنگچیاں بھی بڑی تعداد میں ریلی کا حصہ بنی رہیں، ریلی کی سیکیورٹی کے لئے پولیس اہلکار بھی متحرک نظر آئے۔

اطلاعات کے مطابق ریلی کو نوشہرہ دو بجے پہنچنا تھا تاہم ریلی تاخیر کا شکار ہوگئی ہے، کارکنوں کی ایک بڑی تعداد نوشہرہ میں بھی ان کا انتظار کررہی ہے۔

دریں اثنا عمران خان کے کنٹینر کے متعلق اطلاعات ہیں کہ یہ وہ ہی کنٹینر ہے جس میں سابقہ دھرنے کے دوران چار ماہ کا طویل ترین دھرنا دیا گیا۔

آزادی کنٹینر کے نام سے عمران خان نے اس میں وقت گزارا تھا اب اس کنٹینر کو دوبارہ نئے تحریک میں لایا گیا ہے۔

 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top