The news is by your side.

Advertisement

شکاگو: انڈسٹریل ایریا میں فائرنگ، 5 پولیس اہلکار ہلاک، متعدد زخمی

شکاگو: امریکی ریاست الینوائے کے انڈسٹریل پارک میں مسلح شخص نے فائرنگ کرکے 5 پولیس اہلکاروں کو ہلاک جبکہ متعدد افراد زخمی کردیا۔

تفصیلات کے مطابق الینوائے کے شہر شکاگو میں واقع کمپنی انڈسٹریل پارک میں دوپہر ایک بجے مسلح شخص داخل ہوا تھا جس کی اطلاع ملتے ہی سیکیورٹی ادارے جائے وقوعہ پر پہنچےتو ملزم نے پولیس کو دیکھتے ہی نے اندھا دھن فائرنگ شروع کردی۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ حملہ آور کی فائرنگ سے 5 پولیس اہلکار موقع پر ہی ہلاک ہوگئے جبکہ سیکیورٹی اہلکاروں سمیت متعدد دیگر افراد بھی گولیوں کی زد میں آکر زخمی ہوئے۔

پولیس نے ملزم کی شناخت 45 سالہ گرے مارٹن کے نام سے کی ہے جو کمپنی کا کا برطرف کیا گیا تھا ملازم تھا۔

پولیس نےحملہ آور کے مقصد سے متعلق قیاس آرائیوں سے گریز کیا ہے تاہم دی سن خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق اہل خانہ کا کہنا ہے کہ وہ شدید ذہنی دباؤ کا شکار تھا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق پولیس اور حملہ آور میں فائرنگ کے تبادلے کے دوران حملہ آور بھی موقع ہلاک ہوگیا تھا۔

انتظامیہ نے علاقے میں سیکیورٹی ہائی الرٹ کردی جبکہ مغربی شکاگو میں قائم اسکول کے طالب علموں کو اسکول میں ہی رہنے کی خصوصی ہدایت جاری کردی تھیں۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ پولیس نے فوری طور پر علاقے کو گھیرے میں لے کر تحقیقات کا آغاز کردیا تھا۔

الینوائے کے سینیٹر ٹمی ڈکورٹ کا کہنا تھا کہ ’یہ حملہ بہت بدترین اور خوفناک تھا، آج کا دن امریکی شہریوں کے لیے بہت برا ثابت ہوا‘۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ وائٹ ہاوس کی ترجمان سارا سینڈر نے شکاگو حملے سے متعلق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کو بریفنگ دی ہے تاہم فی الحال صدر ٹرمپ کا کوئی بیان سامنے نہیں آیا۔

مزید پڑھیں : امریکا میں پولیس کی فائرنگ سے سیاہ فام گلوکار ہلاک

خیال رہے کہ دو روز قبل امریکی شہر ولیجو میں پولیس نے سیاہ فام گلوکار کو فائرنگ کرکے قتل کردیا تھا، واقعے میں ملوث 6 پولیس اہلکاروں سے تاحال تفتیش جاری ہے۔

علاوہ ازیں گذشتہ سال جنوری میں امریکی ریاست لوزیانا میں ایک نوجوان نے دو مختلف واقعات اندھا دھند فائرنگ کرکے والدین سمیت پانچ افراد کو قتل کردیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں