The news is by your side.

Advertisement

ہالی ووڈ کے ہردل عزیز اداکار اب اس دنیا میں‌ نہیں رہے

واشنگٹن : عالمی شہرت یافتہ اداکار اور آسٹن پاور کی فلم میں مرکزی کردار ادا کرنے والے ورنی ٹرویر 49 برس کی عمر میں انتقال کر گئے۔

تفصیلات کے مطابق ہالی ووڈ فلم ہیری پورٹر میں گریپ ہوک کے نام سے شہرت پانے والے امریکی اداکار ورنی ٹرویر رواں کے آغاز سے ہی بہت زیادہ شراب پینے کی وجہ سے لاس انجیلس کے اسپتال میں داخل تھے۔

اہل خانہ اور دوستوں نے امریکی اداکار کی موت کی تصدیق کردی ہے، اداکار کے فیس بک پیج پر لکھا کہ ’بہت ہی افسوس اور بھاری دل کے ساتھ مداحوں کو مطلع کررہے ہیں کہ ورنی ٹرویر اب ہمارے درمیان نہیں رہے‘۔

غیر ملکی خبررساں ادارے کے مطابق ورنی ٹرویر بے تحاشہ شراب نوشی کی وجہ سے انتقال کرگئے۔

ورنی ٹرویر دنیا کے پست قامت ترین انسان تھے جن کا قد صرف 2 فٹ 8 انچ تھا، انہوں نے ہیری پورٹر کی پہلی فلم میں گریپ ہوک کا کردار ادا کیا تھا۔

ورنی ٹرویر سنہ 2009 میں برطانیہ کے ریلیٹی شو میں بگ برادر کے ہمراہ اسکرین پر نظر آئے۔ بعد ازاں سلیبریٹی جوس میں نظر آئے اور کیتھ لیمن کی لینتھ فلم میں بھی اہم کردار ادا کیا۔

ہالی ووڈ اداکار ورنی نے پہلا کردار سنہ 1994 میں بننے والی فلم بےبی ڈے آؤٹ میں نو ماہ کے شیر خوار بچے کا دوہرہ کردار ادا کیا تھا۔

ورنی ٹرویر نے اوسٹن پاور کے بینر تلے بننے والی دو فلمیں ڈی کلون اور سائیڈ کک میں مائیک میئر کے ہمراہ مینی می کا کردار نبھایا ہے۔

معروف ہالی ووڈ اداکار مائیک میئر اپنے بیان میں کہتے ہیں کہ’ ورنی ایک پر عزم، باصلاحیت اور پیشہ ور اداکار تھے، ورنی ٹرویر کے ساتھ کام کرنا میرے لیے فخر کی بات تھی، یہ دن بہت افسوس ناک ہے لیکن مجھے امید ہے کہ اب وہ بہت اچھی جگہ ہے‘۔

سنہ 2012 میں شمالی آئرلینڈ میں معذور بچوں کے خیراتی ادارے میں چوری کے بعد ورنی ٹرویر نے خیراتی ادارے میں بھاری رقم عطیہ کی تھی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں