site
stats
عالمی خبریں

آسٹریلیا کے ساحلی علاقوں میں سمندری طوفان ، 3 افراد ہلاک

سڈنی : آسٹریلیا کے مشرقی ساحلی علاقوں میں شدید سمندری طوفان سے تین افراد ہلاک اور درجنوں افراد لاپتہ ہے جبکہ امریکہ میں طوفان اور سیلاب نے درجنوں افراد کو بے گھرکردیا، ٹیکساس کے کئی علاقے سیلاب میں ڈوب گئے۔

AUSTRALIA 02

آسٹریلیا کے مشرقی ساحلی علاقوں میں طوفانی بارشوں اور سیلاب نے تباہی مچادی، مشرقی ساحلی علاقے نیو ساؤتھ ویلز، وکٹوریہ اور تسمانیہ میں طوفانی بارشوں نے درجنوں افراد کو بے گھر کردیا، ساؤتھ ویلز میں چھیاسی ہزار مکانوں کو بجلی کی سپلائی منقطع ہوگئی۔

AUSTRALA 01

سڈنی کے ساحلی علاقوں میں درجنوں گھر خالی کرا لئے گئے جبکہ متعدد گھروں کو شدید نقصان پہنچا ہے، تین افرادکے ہلاک ہونے کی تصدیق کردی گئی ہے۔

AUSTRALIA 03

دوسری جانب امریکی ریاست ٹیکساس میں بھی سیلاب نے سیکڑوں افراد کو منتقلی پر مجبور کردیا، درجنوں مکانات اور گاڑیاں سیلاب میں ڈوب گئے، سیلابی پانی میں پھنسے افراد کو نکالنے کا کام جاری ہے۔

وسطی فرانس میں شدید بارشوں کے بعد سیلاب نے معمولات زندگی درہم بر ہم کر دیئے ہیں، دارالحکومت پیرس میں بھی سیلابی پانی نے تباہی مچائی، سیلاب کی وجہ سے پونے دو لاکھ شہری محفوظ مقامات پر منتقل ہو گئے جبکہ تیرہ ہزار گھروں کو بجلی کی سہولت میسر نہیں ۔ فرانس نے مزید بارشوں کے پیش نظر بیس سے زائد علاقوں میں الرٹ جاری کیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top