The news is by your side.

Advertisement

ٹی ٹوئنٹی سیریز: کینگروز نے آئی لینڈرز کا شکار کرلیا

کولمبو: آسٹریلیا نے دوسرے ٹی ٹونٹی میچ میں میزبان سری لنکا کو ہراکر تین میچز کی ٹی ٹونٹی سیریز پر قبضہ کرلیا ہے۔

دوسرے ٹی ٹوئنٹی میں بھی مہمان ٹیم نے ٹاس جیت کر سری لنکا کو بیٹنگ کی دعوت دی، سری لنکن بیٹرز ایک بار پھر کینگروز بولرز کے سامنے بے بس نظر آئے اور بڑا اسکور کرنے میں ناکام رہے، آئی لینڈرز مقررہ بیس اوورز میں 9 وکٹوں کے نقصان پر 124 ہی بناسکی۔

سری لنکا کی جانب سے چرتھ اسلانکا نے ایک بار پھر 39 رن، کوسل مینڈس نے 36 اور بھانوکا راجا پاکسے نے 13 رن بنائے، کپتان داسن شناکا نے 14 اور ونیندو ہسرنگا نے 12 رن بناسکے، آسٹریلیا کی جانب سے کین رچرڈسن نے چار، جئے رچرڈسن نے تین جبکہ گلین میکسویل نے دو کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی۔

ایک سو چوبیس رنز کم ہدف کے تعاقب میں کینگروز ٹیم بھی لڑکھڑا گئی تھی اور 99 رنز پر اس کے 7 کھلاڑی پویلین لوٹ چکے تھے تاہم میتھوویڈ نے ذمے دارانہ اننگز کھیلتے ہوئے 26 رنز کی عمدہ اننگز کھیلی اور ٹیم کو دوسرے ٹی ٹوئنٹی میچ میں فتح دلوادی۔ شاندار کارکردگی پر میتھیو ویڈ کو پلیئر آف دی میچ کا ایوارڈ دیا گیا

سری لنکا کی جانب سے وینندو ہسرنگا نے 33 رن کے عوض چار وکٹیں حاصل کیں۔

واضح رہے کہ پہلے ٹی ٹوئنٹی میچ میں آسٹریلیا نے سری لنکا کو آؤٹ کلاس کرتے ہوئے 10 وکٹوں سے فتح سیمٹی تھی، مہمان ٹیم کو تین میچوں کی سیریز میں 0-2 کی فیصلہ کن برتری حاصل ہوگئی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں