The news is by your side.

Advertisement

آسٹریلوی سیاح ’پاکستان‘کے سحرمیں مبتلا ہوگئیں

صوفی اسمائلز کے نام سے ٹریول بلاگنگ کی دنیا میں مشہور آسٹریلوی سیاح صوفی ساوٗتھ ہال ان دنوں اپنے 12 ماہ طویل سفر پرہیں اوراس سفر میں ان کی ہم سفر ہے ان کی لینڈ رووَر جیپ اور بے شمار اجنبی دوست جو انہوں مختلف ممالک میں مل رہے ہیں۔

صوفی کا یہ سفر ایک سال تک جاری رہے گا اوراس دوران وہ سنگاپور سے لندن تک لگ بھگ 50،000 کلومیٹر کا فاصلہ طے کریں گی۔

sophie smiles

sophie smiles

صوفی رواں ماں اگست کی پہلی تاریخ کو پاکستان میں وارد ہوئیں تھیں اور لاہور اور اسلام آباد میں مختصر قیام کے بعد شاہراہ قراقرم کے ذریعے چین کی جانب روانہ ہوگئیں۔

sophie smiles

sophie smiles

صوفی کے اس سفر میں موٹر سائیکلسٹ ایسوسی ایشن آف پاکستان کے مہمان نواز ممبران نے ان کا ساتھ دیا اور ان کی ایسی آوٗ بھگت کی کہ صوفی پاکستان اور پاکستانیوں کی مداح ہوکر رہ گئیں۔

motorcycle association of pakistan

صوفی نے پاکستان کے بارے میں اپنے تاثرات کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ ’’میں دنیا میں جہاں بھی گئی ہوں پاکستان ان میں سب سے زیادہ مہمان نواز اور دوستانہ مزاج رکھنے والا ملک ہے‘‘۔

sophie smiles

انہوں نے مزید کہا کہ ’’ناصرف یہ کہ یہاں کے لوگ انتہائی عمدہ مزاج کے حامل ہیں بلکہ یہ دنیا کے حسین ترین ممالک میں سے ایک ہے‘‘۔

صوفی کے مطابق ’’قراقرم ہائی وے پر سفر کرنا انتہائیی دلفریب اورمحسور کردینے والا تجربہ تھا جسے وہ زندگی بھر فراموش نہیں کرسکتیں‘‘۔

Not only has Pakistan been one of the friendliest countries we've visited, it's also been one of the most beautiful….

Posted by Sophee Smiles on Thursday, August 13, 2015

sophie smiles

sophie smiles

sofie smiles

sophee smiles

موٹرسائیکل ایسوسی ایشن کے اراکین سفرمیں صوفی کے ہم رکاب رہے اورقدم قدم پران کی رہنمائی اورمدد کرتے رہے۔

sophee smiles

صوفی کا خیال تھا کہ پاکستان نوواردوں کے لئے ایک مشکل ملک ثابت ہوسکتا ہے لیکن انہیں یہاں کے مقامی افراد کا تعاون شامل رہا جس کے بدولت وہ بغیر کسی دشواری کا شکار ہوئے پاکستان کی سیاحت انتہائی آرام دہ انداز میں کرسکیں۔

انہوں نے اس بات پر تاسف کا اظہار کیا کہ انہوں نے پاکستان میں انتہائی مختصر قیام کیوں رکھا، صوفی کا کہنا تھا کہ وہ یہاں دوبارہ ضرور آئیں گی اور ان سب افراد سے دوبارہ ملیں گی۔

I’ve only been in Pakistan for a week and this unique country has already chipped away at my armour and found its way to…

Posted by Sophee Smiles on Friday, August 7, 2015

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں