The news is by your side.

Advertisement

برسبین ٹیسٹ، محمد رضوان امپائر کے متنازع فیصلے کا شکار

برسبین: پاکستان اور آسٹریلیا کے درمیان کھیلے جانے والے برسبین ٹیسٹ کے پہلے روز محمد رضوان امپائر کے متنازع فیصلے کا شکار ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق قومی ٹیسٹ ٹیم کے وکٹ کیپر بیٹسمین برسبین ٹیسٹ کے پہلے روز امپائر کے غلط فیصلے کی بھینٹ چڑھ گئے، محمد رضوان 37 رنز پر بیٹنگ کررہے تھے جب امپائر نے انہیں آؤٹ قرار دیا۔

رپورٹ کے مطابق اسد شفیق اور رضوان کریز پر موجود تھے، پیٹ کمنز نے محمد رضوان کو کیپر کے ہاتھوں کیچ آؤٹ کرایا لیکن نو بال چیک کرنے کے لیے امپائر نے تھرڈ امپائر کو نو بال چیک کرنے کے لیے کہا تاہم تھرڈ امپائر نے حیران کن طور پر انہیں آؤٹ قرار دے دیا۔

محمد رضوان بھی امپائر کے فیصلے پر حیران رہ گئے اور مایوسی کے عالم میں پویلین لوٹ گئے، ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ اس طرح کے نوبال کا ڈاؤٹ بیٹسمین فیور میں جاتا ہے۔

مزید پڑھیں: آج جس طرح بیٹنگ کی اس کی ٹیم کو ضرورت تھی: اسد شفیق

تھرڈ امپائر کے متنازع فیصلے کو کمنٹیٹر نے بھی مایوس کن قرار دیا کیونکہ ان کے خیال میں بھی یہ نو بال ہونی چاہئے تھے۔

واضح رہے کہ دونوں ٹیموں کے درمیان برسبین ٹیسٹ کے پہلے روز کا کھیل ختم ہوگیا ہے، گرین شرٹس 240 رنز بنا کر آل آؤٹ ہوگئے، اسد شفیق نے 76 رنز کی ذمہ دارنہ اننگز کھیلی۔

آسٹریلیا کی جانب سے فاسٹ بولر مچل اسٹارک نے چار، پیٹ کمنز نے تین، ہیزل ووڈ نے دو اور اسپنر نیتھن لائن نے ایک وکٹ حاصل کی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں