برطانوی شاہی جوڑے کا شادی کے بعد آسٹریلیا کا پہلا سرکاری دورہ British Royal couple
The news is by your side.

Advertisement

برطانوی شاہی جوڑے کا شادی کے بعد آسٹریلیا کا پہلا سرکاری دورہ

سڈنی : شہزادے ہیری کا اپنی اہلیہ کے ہمراہ آسٹریلیا کے پہلے سرکاری دورے پر ہیں جہاں انہوں نے مختلف تقریبات میں خطاب کیا اور گیمز بھی کھیلے جبکہ عوام سے خطاب بھی کیا۔

تفصیلات کے مطابق برطانیہ کے چھوٹے شہزادے ہیری اور ان کی اہلیہ میگھن مرکل سرکاری دورے پر آسٹریلیا میں موجود ہیں، ڈیوک اور ڈچز آف سسیکس شادی کے بعد پہلے غیر ملکی دورے پر ہیں۔

برطانوی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ شہزادہ ہیری اور ان کی اہلیہ کو سڈنی کے گورنر نے خوش آمدید کہا تھا، شاہی جوڑے نے دورہ آسٹریلیا کے دوران مختلف تقریبات اور گیمز میں بھی شریک ہوئے۔

مقامی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ شاہی خاندان میں آنے والے ننھے مہمان کے لیے منفرد تحائف بھی پیش کیے جبکہ میگھن مرکل نے اوپرا ہاوس کے سامنے عکس بندی بھی کروائی تھی اس موقع پر شہزادہ ہیری کی اہلیہ نے پرنسسز آف ویلز لیڈی ڈیانا کے زیورات پہن رکھے تھے۔

برطانوی میڈیا کا کہنا تھا کہ ساؤتھ ویلز میں شاہی جوڑے کا لوگوں نے شاندار استقبال کیا جبکہ شہزادہ ہیری نے آسٹریلیا کی عوام سے خطاب بھی کیا تقریر کے دوران بارش ہوئی تو میگھن مرکل شہزادے کے لیے چھتری لیے کھڑی رہیں۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ شہزادہ ہیری اور میگھن مرکل نے دورہ آسٹریلیا کے دوران سڈنی کے چڑیا گھر کا دورہ بھی کیا۔

برطانوی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ شاہی جوڑے کا دورہ نومبر تک جاری رہے گا اس دورے کے دوران شہزادہ ہیری اور میگھن مرکل گجی، ٹونگا اور نیوزی لینڈ بھی جائیں گے۔


مزید پڑھیں : شہزادہ ہیری اور میگھن مرکل کے ہاں ننھے مہمان کی آمد متوقع


برطانوی شاہی محل نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر شہزادہ ہیری اور میگھن مرکل کے ہاں ننھے مہمان کی آمد کی تصدیق کرتے ہوئے کہا ہے کہ نوبیہاتا جوڑے کے ہاں 2019 میں موسم بہار تک بچے کی پیدائش متوقع ہے۔

شاہی محل کی جانب سے تصدیق کیے جانے کے بعد دنیا بھر میں موجود مداحوں نے خوشی کا اظہار کرتے ہوئے شہزادہ ہیری اور میگھن مرکل کو مبارک باد پیش کی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں