The news is by your side.

Advertisement

ہنزہ: برفانی تودہ گرنے سے آسٹریا کا کوہ پیما ہلاک

گلگت: ہنزہ التر پیک میں برفانی طوفان میں ایک آسٹریا کا کوہ پیما ہلاک جبکہ دو برطانوی زخمی ہوگئے ہیں، زخمیوں کی تلاش جاری ہے۔

تفصیلات کے مطابق گلگت کے ضلع ہنزہ میں التر پیک پر تین غیر ملکی کوہ پیما سات ہزار میٹر سے زائد بلند چوٹی سر کرنے کی مہم پر نکلے تھے، مہم کے دوران کوہ پیما برفانی تودے کی زد میں آگئے۔

گلگت بلتستان کی حکومت کے ترجمان کا کہنا ہے کہ ہلاک کوہ پیما کی لاش اور زخمیوں کو نکالنے کے لیے امدادی سرگرمیاں جاری ہیں، کوشش کی جا رہی ہے کہ ان تک جلد سے جلد پہنچا جاسکے۔

ترجمان کے مطابق علاقے میں موسم خراب ہے، جس کی وجہ سے لاپتا کوہ پیماؤں کی تلاش میں ریسکیو ٹیم کو دشواریوں کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔

وزیر اعلیٰ گلگت بلتستان کی ہدایات پر ریسیکیو آپریشن کل دوبارہ شروع ہوگا، ترجمان کے مطابق ہلاک کوہِ پیما کا تعلق آسٹریا اور زخمیوں کا تعلق برطانیہ سے ہے۔

نانگا پربت:‌ غیر ملکی کوہ پیماؤں کی تلاش روک دی گئی


الپائن کلب آف پاکستان کے ذرائع کے مطابق آسٹریا کا کوہ پیما کرسٹیان ہوبر اس وقت ہلاک ہوا جب برفانی طوفان نے گزشتہ رات التر سر چوٹی پر پانچ ہزار نو سو میٹر بلندی پر اس کے ٹینٹ کو اپنی زد میں لے لیا۔

واضح رہے کہ گزشتہ سال جون میں گلگت بلتستان میں واقع دنیا کی 9 ویں بلند ترین چوٹی نانگا پربت سر کرنے کی کوشش کے دوران 2 غیر ملکی سیاح لاپتا ہوگئے تھے، مقامی انتظامیہ نے دونوں کوہ پیماؤں کو مردہ قرار دے کر تلاش کا کام روک دیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں