The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں کاریں چوری کرنے والے اعلیٰ تعلیم یافتہ ملزمان کا 4 رکنی گروہ گرفتار

کراچی : پولیس نے کراچی میں کاریں چوری کرنے والے اعلیٰ تعلیم یافتہ ملزمان کے 4 رکنی گروہ کو گرفتار کرلیا ، گروہ کا سرغنہ عمر شہباز بی ایس اکاؤنٹس فنانس ہے۔

تفصیلات کے مطابق اے وی ایل سی پولیس نے کراچی میں کاریں چوری کر نے والے بین الصوبائی گروپ کے خلاف کاروائی کرتے ہوئے چار ملزمان گرفتار کرلئے اور گرفتار ملزمان کے قبضے سے 6 سرقہ شدہ کاریں اور دو پستول بر آمد کیں۔

ایس ایس پی اےوی ایل سی بشیربروہی نے بتایا کہ اس گینگ کے سرغنہ عْمر شہباز ہے جس نے اقراء یونیورسٹی سے بی ایس فنانس اکاونٹس کی ہوئی ہے۔

بشیربروہی کا کہنا تھا کہ ملزمان اسلام آباد سے آپریٹ کرتے ہیں اور کراچی سے کاریں چوری کرکے ٹیمپرنگ کے بعد پنجاب، سرحد اور اسلام آباد میں فروخت کرتے ہیں جبکہ اسلام آباد سے گاڑیاں چوری کرکے کے پی کے اور سندھ میں فروخت کی جاتی ہے۔

ایس ایس پی اےوی ایل سی نے کہا کہ ملزمان نے کراچی سے 20 گاڑیاں اور اسلام آباد سے ایک درجن سے زائد گاڑیان چوری کرنے کا انکشاف کیا ہے۔

بشیربروہی کا کہنا تھا کہ ملزمان کی سی سی ٹی وی فوٹیج کی مدد سے شناخت ہوئی، گرفتارملزمان میں عمرشہباز،تنویر الحق،حیدر خان اور منصور ملک شامل ہیں۔

ملزم تنویر الحق نے چوری کی گاڑیا ں فروخت کر نے کے لئے واٹس اپ گروپ بنا رکھے ہیں، جس میں چوری کی گاڑیاں بیچی جا تی ہیں، واٹس ایپ گروپ میں ایک شوروم مالکان بھی شامل ہے، چوری کی کارخریدنےمیں شوروم مالکان بھی ملوث ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں