ہیلی کاپٹر کا کرایہ پچپن کے بجائے پینسٹھ روپے دینے پر تیار ہوں، سردار ایاز صادق -
The news is by your side.

Advertisement

ہیلی کاپٹر کا کرایہ پچپن کے بجائے پینسٹھ روپے دینے پر تیار ہوں، سردار ایاز صادق

لاہور : سابق اسپیکر قومی اسمبلی سردار ایاز صادق نے کہا ہے کہ پی ٹی آئی والے ہیلی کاپٹر سروس چلائیں وہ پچپن کے بجائے پینسٹھ روپے کرایہ دینے کے لئے تیار ہوں، لاہور آج بھی ن لیگ کا قلعہ ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے لاہور میں ایک تقریب کے موقع پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، ہیلی کاپٹر استعمال کے حوالے سے تحریک انصاف کی وضاحتیں سن کر سابق اسپیکر بھی طنز سے باز نہ آئے۔

ان کا کہنا تھا کہ بغیر پروٹوکول کے دعوے دار اب حکومت ملنے پر ہیلی کاپٹر سے نیچے اترنے کا نام ہی نہیں لیتے۔ گاڑیوں کے قافلے میں اسپتال جائیں تو بچے پروٹوکول کی نذر ہو جاتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ میں ہیلی کاپٹر کا کرایہ55کے بجائے پیسنٹھ روپے دینے کے لئے تیار ہوں، سردار ایاز صادق کا مزید کہنا تھا کہ پیپلزپارٹی نے متحدہ اپوزیشن کے نام پر دھوکہ دیا۔ مشاورت کے بغیر ہی صدارتی امیدوار میدان میں اتار دیا۔

شیخ رشید نے ریلوے افسران کے خلاف جیسی بات کی انہیں ویسا ہی جواب مل گیا۔ دریں اثناء سردار ایاز صادق کا کہنا تھا کہ این اے131میں چودہ اکتوبر کو ضمنی الیکشن ہونے جارہا ہے۔ ن لیگی شیر کو ووٹ دے کر ثابت کریں گے کہ لاہور آج بھی ن لیگ کا قلعہ ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں