The news is by your side.

Advertisement

اگر پاکستان کے لیڈر غریبوں کے ہمدرد ہوتے تواپنی آدھی جائیداد غریبوں کے نام کر دیتے، عائشہ گلالئی

اسلام آباد : تحریک انصاف گلالئی کی سربراہ عائشہ گلالئی کا کہنا ہے کہ عمران خان اور مجھ میں زمین اسمان کا فرق ہے، میں پرویز مشرف کے اچھے کاموں سے متاثر ہو، اگر پاکستان کے لیڈر غریبوں کے ہمدرد ہوتے تو وہ آدھی جائیداد غریبوں کے نام کر دیتے۔

تفصیلات کے مطابق تحریک انصاف گلالئی کی سربراہ عائشہ گلالئی نے اسلام اباد ہائی کورٹ کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ اس الیکشن میں غریب ملک کے امیر لیڈروں کے اثاثے سامنے آگئے ہیں، ان لیڈروں کے پاس سینکڑوں ایکڑ زرعی زمینیں اور کروڑوں اربوں کی جائیدادیں ہیں۔

عائشہ گلالئی کا کہنا تھا کہ اگر پاکستان کے لیڈر غریبوں کے ہمدرد ہوتے تو وہ ادھی جائیداد غریبوں کے نام کر دیتے، ار او کی جانب سے میرے کاغذات نامزدگی مسترد کئے، اراو نے ایک لکڑی سے سب کا ہانکا ہے، ار او کے فیصلے کے خلاف اپیل کی ہے پیر کو سماعت ہوگی۔

عمران خان کے حوالے سے انھوں نے کہا کہ عمران خان اور مجھ میں زمین اسمان کا فرق ہے، میں نے ہمیشہ سے ہر ادارے کا احترام کیا، میرا کیس عمران خان سے مختلف ہے۔

سربراہ تحریک انصاف گلالئی کا کہنا تھا کہ عمران خان کی غیر قانونی زمینیں ہیں جو انہوں نے چھپائی ہیں ،وہ زلفی بخاری کے جہاز میں کروڑوں کے عمرے کرتے ہیں، زلفی بخاری کا نام عمران خان نے بلیک لسٹ سے نکلوایا۔

پرویز مشرف سے متعلق عائشہ گلالئی نے کہا کہ سارے کرپٹ حکمران مل کر پرویز مشرف کو نشانہ بنا رہے ہیں ، پرویز مشرف تین کمروں کے گھر میں رہتے تھے، ان کے دور میں پھل اور سبزیوں کی قیمتیں کم تھی، ڈالر کی قیمتیں کم اور بیرونی قرضوں میں کمی آئی۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ میں پرویز مشرف کے اچھے کاموں سے متاثر ہو، ان پر غداری کے الزامات لگا کر یہ سب حکمران اپنی کرپشن چھپاتے ہیں، پرویز مشرف کی پارٹی کو دھوکے باز لوگوں نے نقصان پہنچایا۔

عائشہ گلالئی نے نیب کو غیر قانونی زمینوں پر نوٹس لینے پر خراج تحسین پیش کیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں