The news is by your side.

Advertisement

قبائلیوں‌ کے لیے بھرپور جدوجہد کروں‌ گی، فاٹا کا اپنا بلدیاتی نظام اور وزیراعلی ہوگا: عائشہ گلالئی

پشاور: پاکستان تحریک انصاف کی منحرف رہنما عائشہ گلالئی نے کہا ہے کہ قبائلیوں کو حقوق دلوانے کے لیے بھرپور جدوجہد کروں‌ گی، فاٹا کا مستقبل میں اپنا وزیراعلیٰ ہوگا.

ان خیالات کا اظہار انھوں نے پشاور میں پاکستان زندہ باد جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کیا، اس موقع پر دیگر مقررین نے بھی حاضرین سے خطاب کیا. جلسےمیں خیبرپختون خواہ اورفاٹا کے عوام بڑی تعداد میں شریک ہوئے.

عائشہ گلالئی کا کہنا تھا کہ یہ پاکستان کی بڑی کامیابی ہے کہ دہشت گردی ختم ہونے کے بعد آئی ڈی پیز گھروں کو لوٹ رہے ہیں، فاٹا کا اپنا بلدیاتی نظام لائیں‌ گے، اس کا اپنا وزیراعلیٰ ہوگا.

عائشہ گلالئی کا مزید کہنا تھا کہ افغانستان اور بھارت سازش کے تحت پاکستان میں مداخلت کر رہے ہیں، ہمارے ملک کو دوبارہ جنگ میں جھونکنے کی کوشش کی جا رہی ہے.

ان کا کہنا تھا کہ 20 لاکھ افراد کی قربانی کے بعد ہماراملک وجود میں آیا، پاکستانی مل کر را کی سازشیں ناکام بنائیں گے اور جمہوری جدوجہد کے ذریعے اپنے حقوق حاصل کریں گے۔

عائشہ گلالئی کے اور دیگر مقررین کا کہنا تھا کہ پوری دنیاکی جنگ ہمارے خطے میں لڑی جا رہی ہے، دہشت گردی کے خلاف جنگ میں 60 ہزار پاکستانی شہید ہوئے،بھارت اور افغان حکومتیں پاکستان کیخلاف سازشیں کررہی ہیں، آئی ڈی پیز کی واپسی پاکستان کی بڑی کامیابی ہے.


جنوبی پنجاب کو صوبہ بنایا جائے، عائشہ گلالئی کا مطالبہ


فاٹا کو سی پیک کا حصہ بنایا جائے: مولانا فضل الرحمان


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں