The news is by your side.

Advertisement

’ہفتے کو نفرت اور بدھ کو محبت کرنے کا شکریہ‘

کراچی: معروف پاکستان اداکارہ عائزہ خان نے کہا کہ مجھے مداحوں کی جانب سے ہفتے کے دن نفرت اور بدھ کو محبت ملتی ہے جس پر میں ان کی شکر گزار ہوں۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی ڈرامہ انڈسٹری کی معروف اداکارہ عائزہ خان نے کہا ہے کہ ڈرامے میں دو مختلف کردار ادا کرنا آسان نہیں لیکن مداحوں کا شکریہ ادا کرتی ہوں جو مجھےدونوں کرداروں میں پسند کرتے ہیں۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر عائزہ لکھا ہے کہ ’بدھ کو ’تھوڑا سا حق‘ کو پسند کرنے اور ہفتے کےروز ’میرے پاس تم ہو‘ میں نفرت کرنے پر مداحوں کی شکر گزار ہوں۔

ٹویٹر پر ایک ویڈیو میں عائزہ خان نے کہا کہ ’ماں ایک رحمت ہوتی ہے جو بچے کو صحیح اور غلط کا فرق بتاتی ہے، اس کی جڑیں مضبوط بناتی ہے میں نے آج حورین کو سکھایا کہ سب لوگوں کی عزت کرنی چاہئے اور ہمدردی سے پیش آنا چاہئے۔‘

واضح رہے کہ اے آر وائی ڈیجیٹل پر عائزہ خان اور ہمایوں سعید کا ڈرامے میرے پاس تم ہو مقبولیت کی بلندیوں کو چھو رہا ہے جبکہ چند ہفتے قبل شروع ہونے والا ڈرامہ تھوڑا سا حق بھی مداحوں کے دلوں میں گھر کرگیا ہے۔

ڈرامہ سیریل تھوڑا سا حق میں عائزہ خان کے ہمراہ ہیرو کا کردار معروف اداکار عمران عباس ادا کررہے ہیں۔

خیال رہے کہ میرے پاس تم ہو ڈرامے میں عائزہ خان پر مداحوں نے تنقید کی تھی کہ ایک عورت شوہر کو چھوڑ کر جاسکتی ہے لیکن وہ اپنے بچے (رومی) کو کیسے چھوڑ سکتی ہے۔

عائزہ خان نے مداحوں کی تنقید کا جواب دیتے ہوئے کہا تھا کہ یہ صرف ایک کردار جسے کرنے کا مقصد یہ تھا کہ مداحوں میں شعور بیدار ہو اور لڑکیاں اس طرح کی حرکتیں کرکے اپنا گھر خراب نہ کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں