The news is by your side.

Advertisement

عائزہ خان نے مداحوں کے لیے خصوصی پیغام شیئر کردیا

کراچی: شوبز انڈسٹری کی معروف اداکارہ عائزہ خان کا کہنا ہے کہ سوشل میڈٰیا پر فالوورز کی زائد تعداد آپ کو کامیابی نہیں دلوا سکتی بلکہ اس کے لیے بہت محنت کرنی پڑتی ہے۔

اے آر وائی ڈیجیٹل کے ڈرامہ سیریل ’میرے پاس تم ہو‘ میں شاندار اداکاری کرنے والی اداکارہ عائزہ خان کے انسٹاگرام پر فالوورز کی تعداد 80 لاکھ ہوئی ہے جس کے بعد وہ پاکستان کی پہلی اداکارہ بن گئی ہیں جنہیں انسٹاگرام پر سب سے زیادہ فالو کیا جارہا ہے۔

عائزہ خان نے انسٹاگرام پر اپنی تصویر شیئر کی جس کے ساتھ انہوں نے ایک طویل پیغام بھی لکھا۔

اداکارہ نے لکھا کہ آج سب کو کچھ اہم باتیں بتانا چاہتی ہوں، آج اگر سوشل میڈیا پر سب سے زیادہ فالو کی جارہی ہوں تو اس کے پیچھے سب سے بڑی وجہ میری محنت ہے، آج جس مقام پر ہوں اور جو کچھ حاصل کیا اس کی وجہ میری سخت محنت ہے۔

عائزہ خان نے کہا کہ میری والدہ نے ہمیشہ مجھے محنت اور صبر کی تلقین کی ہے۔

انہوں ںے لکھا کہ سوشل میڈیا پر آپ کے فالوورز کی بڑھتی ہوئی تعداد طویل المدستی کامیابی کی ضمانت نہیں دیتی، ہمارے یہاں جس کے انسٹاگرام پر فالوورز کی تعداد زیادہ ہوتی ہے تو لوگ اس سے زیادہ متاثر ہوتے ہیں یہ غلط ہے۔

اداکارہ کا کہنا ہے کہ محنت کا پھل ہمیشہ میٹھا ہوتا ہے، لہٰذا آپ جو بننا چاہتے ہیں وہ بنیں لیکن صرف فالوورز کی تعداد میں اضافے سے لطف اندوز ہونے کے بجائے طویل المدستی کامیابی کے لیے کوشش کریں۔

عائزہ خان نے کہا کہ میں نے اپنی تمام تر توانائی ہمیشہ اپنے کام، اداکاری اور ماڈلنگ میں خصوصی طو رپر مرکوز رکھی ہے اور میرے فین فالونگ نے خود ہی ترقی کی، اداکارہ نے مداحوں کا شکریہ بھی ادا کیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں