The news is by your side.

Advertisement

عائزہ خان نے اپنی فٹنس کا راز بتا دیا، ویڈیو وائرل

پاکستانی ڈرامہ انڈسٹری کی معروف اداکارہ عائزہ خان نے اپنے صحت اور فٹنس کا راز مداحوں کو بتا دیا ہے۔

اے آر وائی ڈیجیٹل کے ڈرامے ”میرے پاس تم ہو“ اور ”تھوڑا سا حق“ میں شاندار اداکاری کا مظاہرہ کر کے مداحوں کے دلوں میں گھر کرنے والی اداکارہ عائزہ خان نے فوٹو اینڈ ویڈیو شیئرنگ ایپلی کیشن انسٹا گرام پر اپنی تصاویر اور ویڈیو شیئر کر دی۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ayeza Khan (@ayezakhan.ak)

ویڈیو کے کیپشن میں عائزہ خان نے لکھا کہ جم میں ورزش کیے بغیر میں ایک دن بھی نہیں رہ سکتی، ہلکی ورزش سے میرے دن کی اچھے سے شروعات ہوتی ہے، ورزش مجھے وہ توانائی دیتی ہے جس کی مجھے شوٹنگ کے ایک لمبے دن کے لیے ضرورت ہوتی ہے۔

عائزہ خان نے مزید کہا کہ میں اس بات کو یقینی بناتی ہوں کہ میں اپنی زندگی کی رفتار کو برقرار رکھنے کے لیے فٹ رہوں۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ayeza Khan (@ayezakhan.ak)

اداکارہ نے تصاویر شیئر کرتے ہوئے ایک الگ پوسٹ میں لکھا کہ چونکہ آپ لوگ کافی وقت سے میری ورزش کے بارے میں جاننا چاہتے تھے، لہٰذا وہ میری ویڈیو دیکھ لیں، ورزش میرا پسندیدہ اسپورٹس ہے۔

عائزہ خان کی ویڈیو اور تصاویر کو مداحوں کی جانب سے کافی پسند کیا جا رہا ہے جس میں وہ اپنے مداحوں کو فٹ رہنے کے مشورے بتا رہی ہیں۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 🦋 Lollywood 🦋 (@l0llywoodzpk)

اس سے قبل عائزہ خان نے اپنی خوبصورت جلد کا راز بتایا تھا۔ انسٹا گرام پر وائرل ہونے والی ایک ویڈیو میں ان کا کہنا تھا کہ میری اچھی جلد کا راز یہ ہے کہ میں بہت کم میک اپ کرتی ہوں۔

عائزہ خان نے کہا تھا کہ میں شوٹنگ کے علاوہ میک اپ نہیں کرتی، اسی لیے میری جلد اچھی ہے۔ اداکارہ نے مزاحیہ انداز میں کہا کہ اب کوئی میری بات پر یقین کرے یا نہ کرے وہ الگ بات ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں