The news is by your side.

Advertisement

نہ کشمیریوں نے اور نہ ہی پاکستانیوں نے ہمت ہاری ہے،صدرآزادکشمیر

اسلام آباد :آزاد کشمیر کے صدر مسعود خان نے لائن آف کنٹرول پر بھارتی جارحیت کی شدید الفاظ میں مذمت کرتے ہوئے کہا ہےکہ نہ کشمیریوں نے اور نہ ہی پاکستانیوں نے ہمت ہاری ہے۔

تفصیلات کےمطابق دارالحکومت اسلام آباد میں آزاد کشمیر کے صدر مسعود خان نے کشمیر ہاوس میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہنا تھاکہ اڑی حملے اور ایل او سی پر کراس بارڈر فائرنگ کا مقصد مقبوضہ کشمیر میں مظالم سے توجہ ہٹانا ہے۔

صدر آزاد کشمیر نے کہا کہ مسئلہ کشمیر اقوام متحدہ کے ایجنڈے پر موجود ہے،مقبوضہ کشمیر کے عوام روزانہ ریفرنڈم کے ذریعے بھارتی قبضہ مسترد کرتے ہیں۔

مزید پڑھیں: مقبوضہ کشمیر کبھی بھی بھارت کاحصہ نہ تھااورنہ ہوگا

مسعود خان کا مزید کہنا تھا کہ دنیا مصلحت کا شکار ہے،اس لیے خاموش ہے لیکن نہ تو کشمیریوں نے اور نہ ہی پاکستان نےہمت ہاری ہے۔

مزید پڑھیں: ہماری چوتھی نسل خونریزی کےماحول میں رہ رہی ہے،علی گیلانی

یاد رہے کہ اس سے قبل گزشتہ دنوں حریت کانفرنس کے چیئرمین سید علی گیلانی کا کہنا تھا کہ ’’ہماری چوتھی نسل خونریزی،جبر اور سیاسی غیر یقینی کے ماحول میں رہ رہی ہے‘‘۔

مزید پڑھیں: کشمیر کبھی بھارت کا حصہ تھا اور نہ رہے گا،فاروق حیدر

واضح رہے کہ گزشتہ روز اسلام آباد میں پریس کانفرنس کے دوران وزیراعظم آزادکشمیرفاروق حیدرکا کہنا تھا کہ بھارت کبھی جنگ کی غلطی نہیں کرے گا کیونکہ جنگ کی قیمت کا بھارت کو بھی اندازہ ہے جبکہ کشمیرکبھی ہندوستان کا حصہ تھا اورنہ رہے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں