The news is by your side.

Advertisement

آزادی کپ کے ٹکٹ حاصل کرنے کا آخری موقع

لاہور: قذافی اسٹیڈیم میں ہونے والے آزادی کپ کے ٹکٹ نایاب ہوچکے ہیں اور اگر آپ میدان میں بیٹھ کر اس تاریخ ساز موقع کے گواہ بننا چاہتے ہیں تو آپ کے پاس آخری موقع ہے۔

پاکستان اور ورلڈ الیون کے درمیان 13‘ 15 اور 16 ستمبر کو تین ٹی ٹوئنٹی میچ لاہور کے قذافی اسٹیڈیم میں کھیلے جائیں گے‘ پہلے اور دوسرے میچ کے تمام ٹکٹس فروخت ہوچکے ہیں۔

اگر آپ میچ دیکھنا چاہتے تو اب صرف تیسرے دن کے چار اور چھ ہزار روپے مالیت والے ٹکٹ موجود ہیں جن کی فروخت اتوار کی رات دس بجے تک ہوگی‘ اور فروخت کی رفتار سے لگ رہا ہے کہ جلد وہ بھی ختم ہوجائیں گے‘ لہذا اگر آپ نے میچ دیکھنا ہے تو جلدی کریں کہیں دیر نہ ہوجائے۔

پاکستان بمقابلہ سری لنکا ہوم سیریز، شیڈول کا اعلان

رہی بات 500 روپے مالیت والے میچ ٹکٹ کی تو وہ فروخت کے لیے آتے ہی خرید لیے گئے تھے اور اب پہلے ‘ دوسرے اور تیسرے میچ کے لیے ایک بھی 500 روپے والا ٹکٹ دستیاب نہیں ہے۔

دوسری جانب کھلاڑیوں نے بھی اس مقابلے کے لیے تیاریاں تیز کردی ہیں ‘ سرفراز الیون قذافی اسٹیڈیم میں عماد الیون کے ہمراہ پریکٹس کررہے ہیں جبکہ ورلڈ الیون دبئی میں مشقوں میں مصروف ہے۔

ہیڈ کوچ مکی آرتھر کا کہنا ہے کہ ورلڈ الیون کو سنجیدگی سے لے رہے ہیں‘ سیریز جیتنے کے لیے جان لڑائیں گے۔

قذافی اسٹیڈیم میں انتظامات مکمل ہوچکے ہیں۔ اطراف کی سڑکوں کی مرمت کی گئی ہے‘ سیکیورٹی کے باعث اسٹیڈیم کےآس پاس کی دکانیں بند ہوگی۔ شائقین کو شٹل بس سروس پارکنگ ایریا سے اسٹیڈیم تک پہنچائےگی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں