The news is by your side.

Advertisement

عوام کی دہلیز پر شکایات کا ازالہ کیا جارہا ہے، اعظم سواتی

اسلام آباد: وفاقی وزیر برائے پارلیمانی امور سینیٹر اعظم سواتی نے کہا ہے کہ پاکستان سیٹیزن پورٹل پر 13 لاکھ سے زائد شکایات موصول ہوئیں جن میں سے بیشتر کا ازالہ کردیا گیا۔

اسلام آباد میں سینیٹر اعظم سواتی اور علی محمد خان نے مشترکہ پریس کانفرنس کی جس میں وزیر برائے پارلیمانی امور کا کہنا تھا کہ عوام کی دہلیز پر اُن کی شکایات کا ازالہ کیا جارہا ہے یہی وجہ ہے کہ سیٹیزن پورٹل تیزی سے کامیاب ہورہا ہے۔

اُن کا کہنا تھا کہ عوامی شکایات کے ازالےکیلئےہمیں مامورکیاگیا ہے، مشکل حالات میں ایک لیڈرشپ ملک کو آگے لے کر جارہی ہے، ملک میں غیرقانونی سامان کی اسمگلنگ روکنے کے لیے اقدامات جاری ہیں۔ اُن کا کہنا تھا کہ میڈیا عوام کی بات اورجذبات کی عکاسی کرتاہے۔

مزید پڑھیں: وزیر اعظم کی سٹیزن پورٹل سےمتعلق آگاہی مہم چلانے کی ہدایت

اعظم سواتی کا کہنا تھا کہ اللہ کا شکر ہے جو مینڈیٹ ملا وہ کسی کی وصیت کے نتیجے میں نہیں بلکہ عوام نے ہی دیا، آنےوالےوقت میں سینیٹ میں بھی ہماری اکثریت ہوگی۔

سینیٹر علی محمد خان کا کہنا تھا کہ وزیر اعظم نے ہمیں سیٹیزن پورٹل کی ذمہ داری سونپی تو اس کی تمام تفصیلات بھی حاصل کیں، غریب آدمی کی چھوٹی چیزیں بھی بڑی مشکل سےملتی ہیں یہی وجہ ہے کہ چھوٹے چھوٹے مسائل کی وجہ سےلوگ رل جاتےہیں۔

اُن کا کہنا تھا کہ عمران خان کی ہدایات تھیں عام آدمی کوسہولیات ملنا چاہیے، اسپیکر اور چیئرمین سینیٹ نیوٹرل لوگ ہوتےہیں، پارلیمانی سطح پر بھی بہت سی چیزوں میں ہم آگے ہوں گے، ہر شہری پاکستان سٹیزن پورٹل پرشکایات درج کراسکتاہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں