The news is by your side.

Advertisement

کپتان اظہرعلی سرفراز احمد کی حمایت میں سامنے آگئے

مانچسٹر : قومی کرکٹ ٹیم کے ٹیسٹ کپتان اظہرعلی نے سوشل میڈیا پر سابق کپتان سرفراز احمد کے شاعرانہ انداز کے ٹوئٹ کا جواب دے دیا۔

اظہرعلی نے کہا کہ بھیا مجھ سمیت آپ کے بہت سارے مداح ہیں، اور انشاءاللہ آپ تنقید کرنے والے چھوٹے سے طبقے کو آپ اپنی شاندار کارکردگی سے جواب دیں گے۔

اپنے پیغام میں قومی ٹیم کے ٹیسٹ کپتان کا کہنا تھا کہ آپ نے ماضی میں پاکستان کے لئے بہت کچھ کیا ہے اور مستقبل میں بھی پاکستان کیلئے اچھا ہی کریں گے۔ مظبوط رہیں۔

اس سے قبل قومی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان سرفراز احمد نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر خود پر تنقید کرنے والوں کو شاعرانہ انداز میں جواب دیا تھا۔

اپنے پیغام میں انہوں نے لکھا تھا کہ اتنا چبھنے لگا ہوں سب کو چھرا تو نہیں، جانی جتنا بتاتے وہ میرے بارے میں اتنا برا بھی نہیں ہوں۔

قبل ازیں سابق کپتان سرفراز احمد نے ٹوئٹر پر اظہر علی کے ساتھ اپنی ایک خوشگواد موڈ میں لی گئی تصویر شئیر کی تھی اور کپتان کا حوصلہ بڑھاتے ہوئے لکھا کہ بھیا مضبوط رہیں،ہم باؤنس بیک کریں گے’۔ اب اس کے جواب میں اظہر علی نے لکھا ہے کہ بھیا انشاء اللہ آپ ایک عظیم آدمی ہیں۔

سرفراز احمد دورہ انگلینڈ میں پاکستانی اسکواڈ کا حصہ تھے، انہیں ٹی ٹوینٹی سیریز کے آخری میچ میں کھیلنے کا موقع ملا تھا۔ سرفراز احمد نے میچ میں ایک اسٹمپ آؤٹ کا موقع ضائع کیا، مگر سوشل میڈیا صارفین نے سرفراز کو تنقید کا نشانہ بنانے میں کوئی موقع ضائع نہ کیا۔

کیا میں اتنا برا ہوں؟ سرفراز جذباتی ہوگئے

اس سے قبل سرفراز احمد کی ٹی ٹوئنٹی اور ٹیسٹ میچ کے دوران گراؤنڈ سے باہر بیٹھ کر جمائیاں لینے کی تصویریں بھی سوشل میڈیا کی زینت بنیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں