امید ہے پاکستان کا دورہ زمبابوے کامیاب رہے گا‘ اظہرعلی -
The news is by your side.

Advertisement

امید ہے پاکستان کا دورہ زمبابوے کامیاب رہے گا‘ اظہرعلی

لاہور: پاکستان کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان اظہرعلی کا کہنا ہے کہ میں اپنی فٹنس پر بھر پور توجہ دے رہا ہوں، بہت جلد واپس گراؤنڈ میں ان ایکشن نظر آؤں گا۔

تفصیلات کے مطابق لاہور میں میڈیا سے گفتگوکرتے ہوئے ٹیسٹ کرکٹراظہرعلی نے کہا کہ زمبابوے اپنے ہوم گراؤنڈ میں بہت مضبوط ٹیم ہے، امید ہے کہ پاکستان کا دورہ زمبابوے کامیاب رہے گا۔

اظہرعلی نے کہا کہ دورہ زمبابوے کے لیے ٹیم کی سلیکشن کرنا کمیٹی کا کام ہے، سلیکشن کمیٹی نے دورہ زمبابوے کے لیے اچھی ٹیم کا ہی انتخاب کیا ہوگا۔

قومی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان نے کہا کہ دورہ انگلینڈ میں میری کارکردگی اچھی نہیں رہی، میں اپنی فٹنس پر بھر پور توجہ دے رہا ہوں، بہت جلد واپس گراؤنڈ میں ان ایکشن نظر آؤں گا۔

دورہ زمبابوے کے لیے قومی کرکٹ ٹیم کا اعلان

خیال رہے کہ گزشتہ روز زمبابوے میں ٹی ٹوئنٹی ٹرائی سیریز کے لیے قومی کرکٹ ٹیم کا اعلان کیا گیا تھا، تین ملکی سیریز پاکستان، زمبابوے اور آسٹریلیا کے درمیان کھیلی جائے گی۔

نوجوانوں پرمشتمل ٹیم کا جیتنا بڑی کامیابی ہے‘ سرفرازاحمد

یاد رہے کہ گزشتہ ہفتے کراچی میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفراز احمد کا کہنا تھا کہ نوجوانوں پر مشتمل ٹیم کا جیتنا بڑی کامیابی ہے، قومی ٹی 20 ٹیم دنیا کی نمبر ون ٹیم ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں