The news is by your side.

Advertisement

اظہر علی نے اپنی ٹیم سمر سیٹ کے ساتھ جیت کا جشن کیوں نہیں منایا؟

لندن: انگلش رائل ون ڈے کپ اظہر علی کی ٹیم سمر سیٹ نے 6 وکٹوں سے جیت لیا تاہم اظہر علی ٹیم کے ساتھ جیت کے جشن میں ابتدائی طور پر شریک ہوئے پھر بھاگ گئے۔

تفصیلات کے مطابق سمر سیٹ کی ٹیم ون ڈے کپ میں ہیمپشائر کو شکست دینے کے بعد جیت کا جشن منارہی تھی تو اظہر علی شراب کی بوتل کھلنے سے پہلے ٹیم کا جشن چھوڑ کر چلے گئے۔

سوشل میڈیا پر جہاں مداحوں نے اظہر علی کے وہاں سے شراب پھینکنے سے قبل چلے جانے کو سراہا وہیں انگلش کرکٹرز کی بھی تعریف کی جنہوں نے پاکستانی کرکٹر کی موجودگی تک احتراماً شراب نہیں اچھالی۔

اظہر علی نے ایونٹ کے دوران شاندار بیٹنگ کا مظاہرہ کرتے ہوئے 451 رنز بنانے کے ساتھ ساتھ 7 کھلاڑیوں کو بھی پویلین کی راہ دکھائی۔

واضح رہے کہ انگلش رائل ون ڈے کپ کے فائنل میچ میں سمرسیٹ نے ہمپشائر کو 6 وکٹوں سے شکست دی تھی، اظہر علی نے 45 رنز کی شاندار اننگز کھیلی۔

ہیمپشائر نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے 8 وکٹوں کے نقصان پر 244 رنز بنائے، ہیمپشائر کے نارتھ ایسٹ نے 56 اور فلر نے 55 رنز کی ذمہ دارانہ اننگز کھیلی۔

جواب میں سمر سیٹ نے 39 گیندوں قبل ہی 4 وکٹوں کے نقصان پر ہدف حاصل کرلیا، بلڈریتھ نے ناقابل شکست 69 رنز بنا کر ٹیم کی جیت میں اہم کردار ادا کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں