The news is by your side.

Advertisement

امید ہے کل کے میچ میں کم بیک کریں گے، اظہر محمود

ناٹنگھم: قومی کرکٹ ٹیم کے بولنگ کوچ اظہر محمود نے کہا ہے کہ مومنٹم حاصل کرنے کے لیے ایک جیت کی تلاش ہے، امید ہے کل کے میچ میں کم بیک کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق قومی کرکٹ ٹیم کے بولنگ کوچ اظہر محمود نے کہا ہے کہ مجھے یقین ہے کہ ٹیم باؤنس بیک کرے گی، سابق کھلاڑیوں کو چاہئے کہ ٹیم کو سپورٹ کریں۔

اظہر محمود نے کہا کہ فاسٹ بولر محمد عامر کا فارم میں آنا خوش آئند ہے، ہماری بولنگ میں اتنی صلاحیت ہے کہ وہ انگلینڈ کو 300 سے کم پر آؤٹ کردے گی۔

قومی کرکٹ ٹیم کے بولنگ کوچ نے کہا کہ انگلینڈ کو بڑا اسکور کرنے کے لیے 300 گیندیں کھیلنی ہے جبکہ پاکستانی بولرز کو بس 10 اچھی گیندیں پھینکنی ہیں۔

واضح رہے کہ قومی ٹیم ورلڈ کپ میں اپنا دوسرا میچ کل انگلینڈ کے خلاف کھیلے گی، قومی ٹیم نے ٹرینٹ برج ناٹنگھم میں بھرپور پریکٹس کی۔

مزید پڑھیں: ورلڈ کپ کا آغاز مایوس کن ہوا: مکی آرتھر

بارش کے باوجود پاکستانی پلیئرز فیلڈ میں رہے، بارش تھمنے کے بعد بلے بازوں نے پریکٹس کی اور آصف علی کو ہارڈ ہٹنگ کی بھرپور پریکٹس کرائی گئی۔

خیال رہے کہ پاکستانی ہیڈ کوچ کا کہنا تھا کہ ہم نے شارٹ پچ بولنگ کی بہترین تیاری کی تھی، معلوم تھا کہ ان کے فاسٹ بولر ز شارٹ کریں گے۔ مکی آرتھر نے امید ظاہر کی کہ انگلینڈ کے خلاف ہونے والے آئندہ میچ میں بہترکارکردگی ہوگی۔

یاد رہے کہ ورلڈ کپ کے پہلے میچ میں قومی ٹیم کو ویسٹ انڈیز کے ہاتھوں 7 وکٹوں سے شکست ہوئی تھی، پاکستانی ٹیم 105 رنز پر ڈھیر ہوگئی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں