ہیپا ٹائیٹس ادویات کی خریداری میں گھپلوں کی تحقیقات ہوں گی، وزیر صحت عذرا پیچوہو -
The news is by your side.

Advertisement

ہیپا ٹائیٹس ادویات کی خریداری میں گھپلوں کی تحقیقات ہوں گی، وزیر صحت عذرا پیچوہو

کراچی : وزیرصحت سندھ عذرا فضل پیچوہو نے کہا ہے کہ ادویات کی خریداری میں گھپلوں کی تحقیقات ہوں گی، صحت کے شعبے میں اصلاحات کریں گے، اب سفارش نہیں چلے گی۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے کراچی میں پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کیا، انہوں نے کہا کہ سندھ میں ہیپا ٹائیٹس پروگرام اور ادویات کی خریداری میں گھپلوں کا نوٹس لے لیا گیا ہے۔

پروگرام کو از سرنو دیکھنے کی ضرورت ہے۔ اس سے متعلق ٹیم بھی بنادی گئی ہے۔ وزیر صحت کا مزید کہنا تھا کہ صحت کی وزارت اہم ہے، اس کے مسائل بھی بہت پیچیدہ ہیں، اس لیے اصلاحات کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

صوبے بھرکے اسپتالوں میں بہتری لانے کی ضرورت ہے، ایم ایس، ڈی ایچ او، پروگرام منیجر کو ٹیسٹ لے کرتعینات کیا جائے گا، محکمہ صحت میں اب سفارش نہیں چلے گی۔

لیڈی ہیلتھ ورکرز سے متعلق ان کا کہنا تھا کہ سندھ میں لیڈی ہیلتھ ورکرز کی کمی کا سامنا ہے اس لیے ورکرزکی جلد بھرتیاں شروع کر رہے ہیں، یہ بھرتیاں امیدواروں سے این ٹی ایس کے ذریعے امتحان لینے بعد کی جائیں گی۔

عذرا فضل پیچوہو نے والدین سے اپیل کی کہ وہ اپنے پانچ سال سے عمر کے بچوں کو معذوری سے بچانے کیلئے پولیو ویکسین کے قطرے ضرور پلوائیں، پولیو ویکسینیٹرز اور لیڈی ہیلتھ ورکرز کی مکمل مانیٹرنگ کی جائے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں