site
stats
انٹرٹینمںٹ

باہو بَلی ٹوکاریلیزکے پہلےدن 1ارب سےزائد کابرنس

ممبئی: بالی ووڈ کی مہنگی ترین فلم’باہوبَلی‘کے سیکوئل’باہوبَلی 2‘ نےریلیز کے پہلے روز 113کروڑ کا ریکارڈ بزنس کرکے باکس آفس پرتہلکہ مچاد دیا۔

تفصیلات کےمطابق ہندوستان کی تاریخی جنگ پربنی بالی ووڈ کی تاریخ کی سب سےبڑے بجٹ کی فلم ’باہوبَلی ٹو‘ نےنمائش کےپہلے دن ہی 1ارب 13کروڑ کی کمائی کرکے دھوم مچادی۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کےمطابق فلم’باہوبَلی 2‘کے دوسرے حصے پر 250 کروڑ کی لاگت آئی ہے۔اور اس فلم کے ڈائریکٹرایس ایس راجاماؤلی ہیں۔

باہوبَلی ٹوکی خاص بات بڑے بجٹ کےساتھ انتہائی خوبصورت انداز میں فلمائے گئےاس فلم کےمناظرہیں جس نے شائقین کا دل موہ لیا۔


باکس آفس پر ’باہوبَلی 2‘ کا راج


ہندوستان کی تاریخی جنگ پر بننے والی اس فلم نے بالی ووڈ کی تاریخ کامیاب ترین فلموں ’دنگل‘ اور ’سلطان‘ کا بھی ریکارڈ توڑ دیا ہے۔

خیال رہےکہ ’باہوبَلی‘ فلم کےپہلےحصے نےہالی ووڈ کی بلاک بسٹر فلم300کو مقبولیت کےاعتبار سے پیچھے چھوڑ دیاتھا،جبکہ فلم کےسیکوئل باہوبَلی ٹو کو بھی بے حد پسند کیاجارہاہے۔

یاد رہےکہ اس سےقبل ایس ایس راج ماؤلی کی فلم ’باہوبَلی‘ تین سال میں مکمل ہو ئی تھی جس نے2015 میں ریلیز کے پہلے روز 60کروڑ کا بزنس کیاتھا۔

واضح رہےکہ سال 2010میں رجنی کانت کی فلم ’روبوٹ‘ کا بجٹ 35ملین ڈالز تھا اور اسے تامل،ہندی اور تیلگو زبان میں مداحوں کے لیے پیش کیاگیاتھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top