The news is by your side.

Advertisement

کشمیری عوام کو حق خود ارادیت دلوانے کیلئے کسی بھی حد تک جائیں گے، بابر اعوان

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے سینئر رہنما بابر اعوان نے کہا ہے کہ بھارت نے خطے کا امن داؤ پر لگا دیا ہے، کشمیری عوام کو حق خود ارادیت دلوانے کیلئے کسی بھی حد تک جائیں گے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے گورنر گلگت بلتستان راجہ جلال سے ملاقات کے موقع پر کیا، بابر اعوان نے کہا کہ چینی وزارت خارجہ کے کشمیر کی صورت حال پر دئیے گئے بیان کا خیر مقدم کرتے ہیں۔

گورنر گلگت بلتستان راجہ جلال سے ملاقات میں بھارتی جارحیت اور کشمیر کی موجودہ صورت حال پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ گورنر گلگت بلتستان نے موجودہ صورت حال پر سخت اظہار تشویش کرتے ہوئے کہا کہ وزیراعظم کی پارلیمنٹ میں کی گئی تقریر کشمیری عوام کی بھرپور ترجمانی تھی۔

انہوں نے کہا کہ بھارت کے ناپاک عزائم کو ناکام بنانے کیلئے وزیراعظم پر عزم ہیں۔ بابر اعوان نے کہا کہ عالمی سطح پر حالیہ بھارتی اقدامات کو ناپسندیدگی سے دیکھا گیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ چینی وزارت خارجہ کا کشمیر کی صورت حال پر دئیے گئے بیان کا خیر مقدم کرتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ بھارت نے جلد بازی میں خطے کا امن داؤ پر لگا دیا ہے، انہوں نے کہا کہ کشمیری عوام کو حق خود ارادیت دلوانے کے لئے کسی بھی حد تک جائیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں