The news is by your side.

Advertisement

ایک خاندان کوبچانےکےلیےپوری حکومت لگی ہوئی ہے‘ بابراعوان

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف کےوکیل بابراعوان کاکہناہےکہ نوازشر یف اورعمران خان میں بہت فرق ہے،عمران خان کےخاندان پر ناجائزاثاثےبنانےکاکوئی الزام نہیں ہے۔

تفصیلات کےمطابق عمران خان نا اہلی کیس کی سماعت کے دوران عمران خان کی جانب سے ڈاکٹر بابر اعوان بطور وکیل پیش ہوئے۔انہوں نے اپنے دلائل کے دوران الیکشن کمیشن کے دائرہ اختیار کو چیلنج کردیا۔

بابراعوان نے دلائل کےدوران کہاکہعمران خان توہین عدالت کے مرتکب نہیں ہورہےالیکشن کمیشن کو متعصب قراردیناان پر الزام ہے۔

انہوں نے کہا کہ میں بنیادی آئینی حقوق کی بات کرنا چاہتاہوں،توہین عدالت کی کارروائی کا اختیارسپریم کورٹ اور ہائی کورٹ کے جج صاحبان کے پاس ہے۔

تحریک انصاف کےوکیل بابر اعوان کے دلائل کے بعد الیکشن کمیشن آف پاکستان نے عمران خان نا اہلی کیس کی مزید سماعت 19 جولائی تک ملتوی کردی۔

الیکشن کمیشن میں عمران خان نااہلی کیس کی سماعت کےبعدمیڈیا سے بات کرتےہوئےبابراعوان نےکہاکہ ایسا نہیں ہوسکتاہےضیادورکےقانون اپنےمفادکےلیےاستعمال کیےجائیں۔ ضیادورکےقوانین ختم ہوچکےہیں۔

بابراعوان کا کہناتھاکہ جےآئی ٹی نے13سوالوں کےعلاوہ کچھ اورپوچھاہےتوبتائیں۔ انہوں نےکہاکہ جےآئی ٹی نےکوئی غلط سوال پوچھاہےتوپھراس کی مذمت کرنی چاہیے۔

واضح رہےکہ تحریک انصاف کےوکیل بابراعوان نےکہاکہ ایک چورکےپکڑےجانےپرجس جس کی گھبراہٹ ہوگی وہ بھی پکڑاجائےگا۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں