The news is by your side.

Advertisement

بابراعظم نے ویرات کوہلی کو پیچھے چھوڑ دیا

دبئی: قومی کرکٹ ٹیم کے اسٹار بلے باز بابراعظم نے ایک سال کے دوران چھٹی سنچری اسکورکرکے بھارتی کپتان ویرات کوہلی کوپیچھے چھوڑ دیا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان کرکٹ ٹیم کے ٹاپ آرڈر بلے باز بابراعظم نے سری لنکا کے خلاف دبئی میں کھیلے گئے پہلے ون ڈے میچ میں سنچری اسکور کی جو 30 ستمبر2016 سے ان کی چھٹی ون ڈےسنچری ہے۔

قومی کرکٹ ٹیم کے نوجوان اسٹار بلےباز بابراعظم کی کامیابیوں میں تیزترین ایک ہزار رنز مکمل کرنا بھی شامل ہے جو انہوں نے صرف 16 میچوں میں مکمل کیے۔

دوسری جانب بھارتی کپتان ویرات کوہلی نے 28 اننگز میں 5 سنچریاں اسکور کیں جبکہ آسٹریلوی بلے بار ڈیوڈ وارنر نے 21 میچوں میں 7 سنچریاں بنائیں اوروہ ون ڈے انٹرنیشنل میں تیزترین رنزبنانے کے حوالے سے فہرست میں پہلی پوزیشن پر ہیں۔

بابراعظم سے پہلے ویسٹ انڈیز کے بلے باز وویون رچرڈ تھے جنہوں نے تیزترین ایک ہزار رنز 19 اننگز میں بنائے، ان کے علاوہ آسٹریلوی کپتان اسٹیون اسمتھ نے 19جبکہ انگلینڈ کےجوناتھن ٹروٹ نے 21 اننگز میں ایک ہزار رنز بنانے کا کارنامہ انجام دے چکے ہیں۔


کرکٹربابراعظم آج 23 ویں سالگرہ منارہے ہیں


واضح رہے کہ گزشتہ روز قومی کرکٹ ٹیم کے بلے باز بابر اعظم نے اپنی 23 ویں سالگرہ منائی، بابراعظم 15 اکتوبر 1994 کو لاہور میں پیدا ہوئے تھے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں