site
stats
کھیل

کرکٹربابراعظم آج 23 ویں سالگرہ منارہے ہیں

ابو ظہبی : قومی کرکٹ ٹیم کے بلے باز بابر اعظم آج اپنی 23 ویں سالگرہ منارہے ہیں، بابر اعظم 15 اکتوبر 1994 کو لاہور میں پیدا ہوئے۔

تفصیلات کے مطابق قومی کرکٹ ٹیم کے ابھرتے ہوئے مڈل آرڈر بلے باز بابر اعظم نے آج اپنی 23 ویں سالگرہ ابو ظہبی میں ساتھی کھلاڑیوں اور کوچ مکی آرتھر کے ساتھ منائی۔

بابر اعظم نے ون ڈے کیریئر کا آغاز 31 مئی 2015 کو زمبابوے کے خلاف میچ سے کیا جبکہ انہیں ٹیسٹ کیپ 13 اکتوبر 2016 کو ویسٹ انڈیز کے خلاف میچ سے ملی۔

مڈل آرڈر بلے باز بابر اعظم نے اپنا پہلا ٹی ٹوئنٹی میچ 7 ستمبر 2016ء کو انگلینڈ کے خلاف کھیلا۔

بابر اعظم نے ون ڈے کیریئر میں 6 سنچریوں اور 6 نصف سنچریوں کی بدولت 1558 رنز 55.64 کی اوسط سے بنارکھے ہیں جبکہ سری لنکا کے خلاف جاری ون ڈے سیریز کے پہلے میچ میں بھی بابر اعظم نے شاندار سنچری اسکور کی تھی۔

مڈل آرڈر بلے باز نے 11 ٹیسٹ میچز کی 22 اننگز میں 23.75 کی اوسط سے 475 رنز بنائے ہیں جس میں چار نصف سنچریاں شامل ہیں جبکہ سب سے زیادہ اسکور 90 رنز ہے۔

گیارہ ٹی ٹوئنٹی میچز میں بابر اعظم 2 نصف سنچریوں کی بدولت 432 رنز بنارکھے ہیں، واضح رہے کہ بابر اعظم پاکستان سپر لیگ میں کراچی کنگز کی جانب سے کھیل رہے ہیں۔


مزید پڑھیں: بابراعظم کی سنچری،ویسٹ انڈیز کو 283 رنز کا ہدف


یاد رہے کہ قومی کرکٹ ٹیم ان دنوں ابوظہبی میں سری لنکا کے خلاف جاری سیریز کھیلنے کے لیے موجود ہے۔

یہ پڑھیں: ویرات کوہلی اور میرا کوئی موازانہ نہیں، بابر اعظم


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top