The news is by your side.

’اس سیریز سے ورلڈ کپ کی تیاری میں مدد ملے گی‘

کرائسٹ چرچ: قومی ٹیم کے کپتان بابر اعظم نے کہا ہے کہ نیوزی لینڈ اور بنگلا دیش کے خلاف میچز ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کی تیاری میں معاونت کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق کیویز کے دیس میں سہ ملکی ٹی ٹوئنٹی سیریز کے سلسلے میں قومی اسکواڈ نے کرائسٹ چرچ کے سرد موسم میں پریکٹس کی، کپتان بابر اعظم نے کہا کہ نیوزی لینڈ میں سہ ملکی سیریز سے پاکستان کو بہت فائدہ ہوگا۔

انھوں ںے کہا نیوزی لینڈ اور بنگلا دیش کے خلاف یہ میچز ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کی تیاری میں معاونت کریں گے، یہاں کی کنڈیشنز آسٹریلیا سے ملتی جلتی ہیں، باؤنسی پچز پر کھیلنے سے ورلڈ کپ کی تیاری ہوگی۔

کپتان نے کہا ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل کرکٹ میں کوئی بھی ٹیم آسان نہیں ہوتی، نیوزی لینڈ کی ٹیم اپنی ہوم کنڈیشنز میں سخت حریف ثابت ہوتی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ نیوزی لینڈ کے پاس کین ولیمسین، ٹم ساؤدی اور ٹرینٹ بولٹ جیسے تجربہ کار کھلاڑی موجود ہیں۔ بابر اعظم نے کہا انگلینڈ کے خلاف ہم نے مختلف کمبینیشن آزمائے، جس سے اپنی خامیوں اور خوبیوں کا اندازہ ہوا۔

واضح رہے کہ کرائسٹ چرچ میں لنکن یونیورسٹی کے اِن ڈور ہال میں تمام کھلاڑیوں نے پریکٹس کے دوران لہو گرمایا، تین گھنٹے تک جاری رہنے والے سیشن میں ٹیم نے بیٹنگ، بولنگ اور فیلڈنگ کی مشقیں کیں۔

اس سیریز میں گرین شرٹس اپنا پہلا میچ کل بنگلا دیش کے خلاف کھیلیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں