The news is by your side.

Advertisement

بابر اعظم نے ویرات کوہلی کو پیچھے چھوڑ دیا

کراچی: پاکستان کرکٹ ٹیم کے نائب کپتان بابر اعظم نے سری لنکا کے خلاف کیریئر کی 11ویں سنچری 71 ویں اننگز میں بنا کر ویرات کوہلی کو پیچھے چھوڑ دیا، کیلنڈر ایئر میں تیز ترین ایک ہزار رنز بنانے والے پاکستانی بیٹسمین بھی بن گئے۔

تفصیلات کے مطابق نیشنل اسٹیڈیم میں کھیلے جانے والے دوسرے ون ڈے میچ میں بابر اعظم نے کیریئر کی 11ویں سنچری 71ویں اننگز میں بنا کر بھارتی کپتان ویرات کوہلی کو پیچھے چھوڑ دیا، کوہلی نے 82ویں اننگز میں 11 سنچریاں بنائی تھیں۔

جنوبی افریقا کے ہاشم آملہ نے 64 اور کوئنٹن ڈی کوک نے 65 اننگز میں 11 سنچریاں مکمل کی تھیں۔

بابر اعظم نے سری لنکا کے خلاف 105 گیندوں پر 115 رنز کی اننگز کھیلی، ان کی اننگز میں 8 چوکے اور 4 بلند و بالا چھکے شامل تھے۔

بابر اعظم نے 2019 میں ون ڈے میں ایک ہزار رنز بھی مکمل کرلیے، وہ کلینڈر ایئر میں تیز ترین ایک ہزار رنز بنانے والے پاکستانی بلے باز بھی بن گئے ہیں۔

بابر اعظم پاکستان کی جانب سے ون ڈے میں سب سے زیادہ سنچریاں بنانے والے کھلاڑیوں کی فہرست میں بھی تیسرے نمبر پر آگئے ہیں، سعید انور 20 سنچریوں کے ساتھ پہلے جبکہ محمد یوسف 15 سنچریوں کے دوسرے نمبر پر موجود ہیں۔

عمر اکمل نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر بابر اعظم کو شاندار سنچری اور تیز ترین ایک ہزار رنز مکمل کرنے پر مبارک باد دی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں