The news is by your side.

Advertisement

شاندار کارکردگی : بابراعظم اورعثمان شنواری کے نام نیشنل اسٹیڈیم اونر بورڈ میں شامل

کراچی : اسٹار کرکٹرز بابراعظم اور عثمان شنواری کے نام نیشنل اسٹیڈیم اونر بورڈ میں شامل کرلیے گئے، سیریز کا تیسرا اورآخری میچ آج کراچی میں کھیلا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق پاک سری لنکا ون ڈے سیریز کے دوسرے میچ میں عثمان شنواری نے اپنی تباہ کن بولنگ کے نتیجے میں5وکٹیں حاصل کیں اور بابراعظم نے شاندار سنچری اسکور کرتے ہوئے115رنز اسکور کیے۔

اسٹار کرکٹرز بابراعظم اور عثمان شنواری کو زبردست کارکردگی پر انعام مل گیا، سری لنکا کے خلاف دوسرے ون ڈے میں بہترین پرفارمنس پر دونوں کھلاڑیوں کے نام نیشنل اسٹیڈیم اونر بورڈ میں شامل کرلیے گئے۔

علاوہ ازیں پاک سری لنکا ون ڈے سیریز کا تیسرا اور آخری میچ آج کراچی میں کھیلا جائے گا۔اس سے قبل دوسرے میچ میں ہوم گراؤنڈ پر قومی ٹیم نے لنکا ڈھادی۔

فخر امام کی نصف سنچری نے ٹیم کو جاندار آغاز فراہم کیا جبکہ نائب کپتان بابراعظم نے کیرئیرکی گیارہویں سنچری بنائی اور ٹیم کی پوزیشن مضبوط بنائی۔

پاکستان نے مقررہ اوورز میں تین سوپانچ رن بنائے، بالرز نے ابتدائی اوورز میں ہی حریف ٹیم کو مشکل میں ڈال دیا اور اٹھائیس رنز پر آدھی ٹیم ٹھکانے لگادی تھی۔

سری لنکا کے لوئر آرڈر نے ٹیم کو کچھ امید دلائی لیکن اکتالیسویں اوور میں شنواری نے شراکت توڑ دی، مہمان ٹیم سینتالیسویں اوورمیں دوسواڑتیس رنز بناکر آؤٹ ہوگئی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں