The news is by your side.

Advertisement

بچوں کی آپسی محبت نے دل جیت لیے، ویڈیو وائرل

کراچی: ننھے اور معصوم بچوں کی حرکات و سکنات دیکھ کر ہر کسی کو اُن پر بے ساختہ پیار آتا ہے تاہم انٹرنیٹ پر ایک ایسی ویڈیو سامنے آئی جسے دیکھنے والا تعریف کیے بغیر نہیں رہ سکا۔

اگر آپ بچوں سے محبت کرتے ہیں تو اس بات سے بخوبی واقف ہوں گے کہ وہ کس قدر شرارتیں کرتے ہیں، کوئی بھی جگہ یا مقام ہو چھوٹے بچے اپنی شرارتوں سے باز نہیں آتے۔

چھوٹے بچوں کی گھر میں موجودگی کا احساس بہت ہی دلفریب ہوتا ہے اور بالخصوص اگر بچے شرارتیں کرنے والے نہ ہوں تو اُن کی موجودگی کسی بڑی نعمت سے کم نہیں ہوتی۔

جدید دور کے حساب سے اب والدین بچوں کی شرارتوں یا پھر کسی بھی اچھی عادت کی ویڈیوز ، تصاویر سوشل میڈیا پر شیئر کرتے ہیں جنہیں دیکھ کر یک دم بچوں کی معصومیت پر پیار آتا ہے۔

فیس بک صارف نے ایسی ویڈیو شیئر کی جو دیکھتے ہی دیکھتے بہت تیزی کے ساتھ وائرل ہوئی اور اسے اب تک 49 لاکھ سے زائد لوگ دیکھ چکے ہیں۔

ایک منٹ 35 سیکنڈ کی شیئر کی جانے والی ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ  چار بچے ایک دوسرے سے محبت کا اظہار کررہے ہیں اور وہ ایک دوسرے کو گلے بھی لگا رہے ہیں۔

بچوں کا اس طرح پیار کرنا یقینا والدین کی تربیت کا نتیجہ ہے جسے دیکھنے والے تعریف کیے بغیر نہیں رہ سکے۔

ویڈیو دیکھیں


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں