The news is by your side.

بابر اعظم پر تنقید کرنے والوں کو انکے والد نے کیا مشورہ دیا

پاکستان کرکٹ ٹیم کے کپتان بابر اعظم کے والوں نے بیٹے پر تنقید کرنے والوں کو آرام سے بیٹھنے کا مشورہ دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق بابر اعظم کے والد عظیم صدیقی نے بیٹے کی کپتانی کے حوالے سے ایک ایڈیٹ شدہ تصویر شیئر کی، جس میں بابر اعظم کی قیادت میں پاکستان ٹیم کے اعزازات جن میں 2021 کے ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ کے سیمی فائنل، 2022 کے ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ کے فائنل اور ایشیا کپ کے فائنل تک کی رسائی نمایاں تھی۔

فوٹو اینڈ شیئرنگ ایپ انسٹا گرام پر انہوں نے تصویر شئیر کرنت کے ساتھ لیپشن میں لکھا کہ یہ تصویر کسی نے کیا اچھی بنائی تنقید کرنے والے لوگوں کے لیے ان ریکارڈز کے ساتھ بابر کا ولڈ ریکاڈ ہے۔

والد عظیم صدیقی نے کہا کہ بابر سب سے لمبے وقت تک ٹی ٹونٹی نمبر 1 رہے اور پاکستان کی طرف دو مرتبہ نمبر 1 اور دوسنچریوں کا بھی ان کے پاس ریکارڈ ہے میرا خیال ہے یہ سب کچھ حادثاتی طور پر نہیں ہوتا۔

 بابر اعظم کے والد کا کہنا تھا کہ اللہ کا کرم بیٹے کی شدید محنت سے یہ سب ممکن ہوا ہے، ہر وقت ایک جیسا وقت نہیں رہتا بُرا تھا چلا گیا پوری دنیا کے لیجنڈز بابر کی کپتانی کو سہراتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ہمارے ماضی کے بابر کو اُلٹے سیدھیے مشورے دے رہے ہیں اُن کو مشورہ ہے کہ آرام سے بیٹھیں بابر کا ریکارڈ ٹی ٹو نٹی میں اب تک کے تمام پاکستانی لیجنڈز سے اچھا ہے۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Azam Siddique (@azam.siddique56)

بابر اعظم کے والد عظیم صدیقی نے مزید لکھا کہ دعا ہے کہ یہ ریکارڈ اچھا ہی رہے گا، بابر اللہ کی رحمت سے کپتان بنا اور اللہ نے جب تک چاہا وہ کپتان رہے گا انشاء اللہ پاکستان زندہ باد۔

واضح رہے کہ ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ میں بابر اعظم کی پرفارمنس اچھی نہ ہونے پر انہیں سابق کھلاڑیوں نے تنقید کا نشانا بنایا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں